וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת השלג הסתיימה בכדור בראשה של בת 10

27.2.2003 / 0:04

הורים שיצאו עם בתם מכנסיה בפילדלפיה נקלעו ל"קרב"; הבת נפגעה, וההורים הזועמים חזרו לנקום: האם נהגה, האב שלף כלי ירייה בקוטר 9 מ"מ וירה לעבר הילדים; מצב הפצועה - קריטי

זוג הורים מפילדלפיה נעצר בחשד שירה ביום ראשון לתוך קהל של ילדים ופגע בראשה של ילדה בת 10. ברשת איי.בי.סי דווח כי הילדה, אבוני סמית', נפצעה קשה מהירי והיא מאושפזת בבית חולים לילדים בעיר במצב קריטי. המניע לירי היה ככל הנראה כעס על הילדים ששיחקו במלחמת שלג לאחר הביקור בכנסיה ביום ראשון, ופגעו בבתם.

ביום שני נעצר האב, ג'וזף בסט בן 32, באשמה שירה לפחות חמישה כדורים לתוך קבוצת הילדים, מרביתם ילדות בנות גילה של בתו. אתמול נעצרה גם האם, סינת'יה פאוול בת 36, באשמה שנהגה ברכב ממנו ירה האב.

ממשטרת פילדלפיה נמסר כי פאוול, בסט ובתם יצאו מהכנסיה ביום ראשון אחר הצהריים ונקלעו למלחמת שלג בין ילדי השכונה. מלחמת השלג התמימה הפכה למאבק אגרופים אלים עד שהגיעה המשטרה למקום והרגיעה את הרוחות.

מספר שעות מאוחר יותר, כך דווח, חזרו בני הזוג למקום במכוניתם, כשפאוול נוהגת. בסט נשען על החלון ובידו כלי ירייה בקוטר 9 מ"מ והחל לירות לעבר הילדים. המשטרה מסרה עוד כי הילדה שנפצעה היתה עוברת אורח תמימה שכלל לא היתה מעורבת בקטטה שפרצה קודם לכן.

כתב אישום באשמת ניסיון לרצח הוגש נגד בני הזוג, ונגד בסט יוגש ככל הנראה כתב אישום נוסף באשמת החזקת נשק שלא כדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully