וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדונזיה: זרים יוכלו לקיים יחסי מין גם מחוץ לנישואים

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 12:42

בתחילת החודש, הפרלמנט במדינה המוסלמית אישר חוק חדש האוסר על קיום יחסי מין לזוגות שאינם נשואים. החוק מציין כי מדובר בעבירה פלילית שהעונש עליה עשוי להגיע לשנת מאסר בכלא

חוקי הסקס החדשים באינדונזיה לא יהיה תקפים לגבי תיירים זרים שמבקרים בבאלי, כך אמרו גורמים רשמיים בהצהרה שפורסמה אתמול (שני).

"בהתבסס על סעיפי הקוד הפלילי החדש של אינדונזיה, תיירים שמבקרים או חיים בבאלי אינם צריכים לדאוג", אמר מושל באלי ווייאן קוסטר והוסיף כי "לא יבוצעו בדיקות של מצב משפחתי בבתי מלון, וילות, הוסטלים או מרכזי ספא".

הפרלמנט באינדונזיה הוציא מהחוק קיום יחסי מין מחוץ לנישואים. רויטרס
הפרלמנט מעביר את החוק, באלי/רויטרס

תיירים זרים החלו לשוב לבאלי לאחר שנתיים של מגפת הקורונה. אך גורמים בתעשיית התיירות המקומית אמרו ל-CNN כי החוק החדש עשוי להרתיע אותם מפני ביקור באי ולפגוע בתדמית שלו באתר נופש פופולארי. המחוקקים האינדונזים הוסיפו אתמול חוקים חדשים לקוד הפלילי שנקבע עוד בעידן הקולוניאליסטי. הצעד גרר גינוי עולמי בשל פגיעה בזכויות אדם ובפרטיות.

"באלי היא מקום נוח ובטוח לתיירים", אמר המושל. "אנחנו מצפים לקבל בברכה תיירים עם קבלת הפנים הידועה שלנו, ומייעצים לכל הצדדים לא לפרסם הצהרות מטעות בנוגע לקוד הפלילי שאולי יפגעו בתיירות בבאלי".

בעוד החוקים לא צפויים להשפיע על תיירים זרים, האזרחים המקומיים מודאגים. "במשך עשורים, אינדונזיה נהנתה מתדמית של דמוקרטיה פלורליסטית, ללא עימותים דתיים, אתניים או פוליטיים", אמרה רבקה מור, פרופסורית באוניברסיטת נורתאיסטרן, ל-CNN. "הסעיפים החדשים עשויים להשפיע על חופש הביטוי", היא הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully