וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בכפר קאסם: גבר בן 41 נורה למוות

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 22:11

הגבר, תושב העיר, פונה על ידי מד"א למרכז הרפואי בילינסון במצב קשה, ושם נקבע מותו. הנרצח הוא אסיר לשעבר שריצה 16 שנות מאסר בעקבות כוונה לחטוף חיילים ולהעבירם לידי החמאס, ובאשמת סיוע להריגה על רק פלילי. המשטרה פתחה באיסוף של ממצאים בזירה ומחפשת אחר החשודים

זירת הרצח הכפול בטירה, 25 בנובמבר 2022/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

תושב כפר קאסם, בן 41, נורה למוות הערב (שני) בעיר. הוא פונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה כשהוא במצב קשה - ושם בהמשך נקבע מותו. הנרצח, אבראהים א-טורי, הוא אסיר לשעבר שריצה 16 שנות מאסר בכלא. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירה.

א-טורי נכלא בשנת 2006 בעקבות כוונתו לסייע לחמאס לחטוף חיילים ולהעביר אותם לשטחים. כמו כן, הוא הורשע בסיוע להריגה על רקע פלילי של אדם בשם רפי כהן ברמלה, ובעבירות נשק. הוא נעצר בסיוע שב"כ, בעקבות מידע מודיעיני.

עד כה השנה בחברה הערבית מצאו את מותם 108 בני אדם באירועי רצח ואלימות. על פי עמותת יוזמות אברהם, ב-2021 נרצחו 113 ערבים.

אבראהים א-טורי, הנרצח מכפר קאסם. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
אבראהים א-טורי, קורבן הרצח בכפר קאסם/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני תשעה ימים נורה צעיר למוות וצעיר אחר נפצע קשה בכפר קרע, ליד מפעל בטון בדרום איזור התעשייה. צוות של מד"א קבע את מותו של סעיד עומר כבהא במקום ופינה את הפצוע הנוסף לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה.

מחקירה ראשונית עולה כי האירוע התרחש בעת שהשניים נסעו יחד ברכב. נוסע ברכב נוסף, שעקף אותם כמה שניות קודם לכן - ירד מהרכב והחל לירות לעברם מספר רב של יריות. לאחר מכן, נמלט מהמקום. "במקום הייתה המולה רבה. שני הפצועים שסבלו מפצעי ירי בגופם שכבו כשאחד בהכרה והשני מחוסר הכרה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א מוחמד מחאגנה. "מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, הפצוע שהיה בהכרה פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית חולים כשמצבו קשה ולא יציב תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל גם מתן תרופות".

ב-30 נורה למוות צעיר בן 26 במתחם 4 ברהט. על פי החשד מדובר ברצח על הרקע סכסוך קרקעות בתוך משפחה. הצעיר, תושב העיר, נורה בסביבות 02:00 בלילה, ונפצע באורח קשה-אנוש, והועבר לטיפול בבית החולים. מאוחר יותר נקבע מותו. בסוף החודש שעבר בוצעו במהלך יומיים ארבעה מעשי רצח בטירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully