וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב חיים דרוקמן עדיין חולה בקורונה, משפחתו: התפללו לרפואתו

12.12.2022 / 6:00

דרוקמן בן ה-90, ממנהיגי הציונות הדתית - אובחן כמאומת בסוף השבוע האחרון. מאז מצבו מוגדר קשה אך יציב, וללא שינוי ביממות האחרונות. זו הפעם השניה בה הוא נדבק בנגיף, לאחר שחלה בחודש פברואר שעבר

בווידאו: הרב דרוקמן מוסר הבהרה לגבי מכתב רבני הציונות הדתית/מערכת וואלה!

הרב חיים דרוקמן, ממנהיגי הציונות הדתית, אומת בסוף השבוע האחרון כחולה קורונה. מאז, מצבו מוגדר קשה אך יציב. זו הפעם השניה בה הרב בן ה-90 נדבק בנגיף, בעוד שהפעם הראשונה הייתה בחודש פברואר שעבר.

ביום שישי האחרון הרב לא חש בטוב, ולאחר ביצוע בדיקות שונות - התברר שהוא חיובי לנגיף. הוא מטופל בביתו על ידי צוות רפואי, ולא נרשם שינוי במצבו ביממות האחרונות. במשפחתו ביקשו מהציבור להתפלל לרפואתו.

דרוקמן, יליד 1932, מכהן כראש ישיבת אור עציון, כרב היישוב מרכז שפירא וכנשיא איגוד ישיבות ההסדר. הוא יו"ר מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא וחבר ההנהלה הארצית של התנועה. דרוקמן הוא זקן רבני הציונות הדתית, ובעבר כיהן כחבר כנסת וכסגן שר הדתות. בשנת 2012 שכה דרוקמן בפרס ישראל על מפעל חיים.

הרב דרוקמן מוסר הבהרה לגבי מכתב רבני הציונות הדתית, 5 ביוני 2021. ללא קרדיט, באדיבות המצולמים
מצבו קשה אך יציב. הרב דרוקמן/באדיבות המצולמים, ללא קרדיט

בשבוע שעבר התייחס דרוקמן לחשדות נגד הרב טאו שלפיהם ביצע מעשים מגונים בנשים. ברשת ב' כינה דרוקמן את הדברים "רכילות", אבל אמר כי "אם מתברר שזה נכון - צריך לתלות אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully