וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשנתיים אחרי שבנה טבע למוות: נטשה ילדה בת ראשונה

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 14:06

עתי טבע למוות בבריכה בחצר ביתו, המשפחה החליטה פה אחד להביא ילד נוסף. בשבוע ה-39 להיריון נכנסה נטשה לצירים וילדה את שי-לי בבית החולים הלל יפה. "הבנים מאוד רצו אח או אחות קטנים"

נטשה ובתה שי-לי השתחררו מבית החולים הלל יפה כשהן מרגישות טוב. בי"ח הלל יפה, באדיבות המצולמים
נטשה ובתה החדשה, שי-לי/באדיבות המצולמים, בי"ח הלל יפה

כשנתיים וחצי לאחר שבנה עתי בן השנתיים טבע בבריכה, ילדה השבוע נטשה פרי מחדרה תינוקת במרכז הרפואי הלל יפה, ולה קראה שי-לי. הלידה עברה בהצלחה ולאחריה סיפרה נטשה בהתרגשות: "לאחר האסון הכבד, החלטנו כמשפחה להמשיך הלאה בחיים ולהביא לעולם עוד ילד". נטשה ובתה שוחררו לביתן כשהן מרגישות טוב.

עתי טבע בבריכה שבחצר ביתו, ולאחר האסון התכנסה המשפחה הגרעינית והחליטה יחד, בפה מלא, שצריך להמשיך הלאה, על אף הקושי והכאב הגדול. "לאחר המוות של עתי, משהו בבית היה חסר. הייתה תחושה של ריקנות איומה והרגשנו שצריך להכניס אור הביתה", סיפרה נטשה.

עתי פרי בן השנתיים שטבע למוות בבריכה פרטית בחדרה, 31 במאי 2020. באדיבות המשפחה
טבע בבריכה בחצר ביתו. עתי פרי/באדיבות המשפחה

לנטשה ושרון שני ילדים גדולים - עתיר בן 14 ודביר בן 12. "הבנים מאוד רצו אח או אחות קטנים, אז החלטנו להיכנס להיריון. הייתי כבר בת 39 וזה לא היה פשוט כלל. לאחר מספר ניסיונות כושלים וארבע הפלות, התחלנו בטיפולי IVF. כבר בטיפול הראשון נקלטתי להיריון. הייתי בשמירת היריון ומאוד נלחצתי מכל הבדיקות והמעקבים. פחדתי להתאכזב אם משהו לא יהיה תקין בעובר ובפרט לא לאכזב את הילדים".

בשבוע 39 להיריון הגיעה נטשה לחדר מיון נשים ויולדות במרכז הרפואי הלל יפה, כשהיא כאובה עם צירים. עם הגעתה לבית החולים, בדקה אותה ד"ר לוצ'ילה זורזטי, רופאה בכירה באגף נשים ומיילדות, ונטשה החלה בתהליך של זירוז לידה. כעבור כמה שעות ילדה נטשה את בתה הקטנה בליוויה של אלונה סלומונוב, מיילדת חדר לידה, שתמכה בה לאורך כל הלידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully