וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצל את חולשת המטופלות: כתב אישום הוגש נגד הפסיכותרפיסט המואשם באונס ותקיפה

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 12:45

לפסיכותרפיסט יריב כהן מיוחסים שמונה אישומים הכוללים מעשים מגונים, חלקם בהסכמה ומרמה, כשהראשון בהם כולל עבירת אונס ומעשה סדום. לפי כתב האישום נגדו, הוא נהג לרכוש את אמונן של המטופלות ואז לבצע בהן מעשים מיניים תוך שהוא טוען כי מדובר בחלק הכרחי בטיפול

בווידאו: 7 שנות מאסר לגינקולוג שביצע עבירות מין במטופלות בקליניקה שלו/יואב איתיאל

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד הפסיכותרפיסט יריב כהן מאבן יהודה בגין ביצוע עבירות מין בחלק מהמטופלות שלו תוך מסווה של טיפול בהן. לכהן מיוחסים שמונה אישומים הכוללים מעשים מגונים, חלקם ללא הסכמה ובמרמה, כשהאישום הראשון כולל גם עבירת אונס ומעשה סדום.

מכתב האישום עולה כי בין השנים 2022-2017 עסק יריב כמטפל "בפסיכותרפיה גופנית", שכלל טיפול במשברים, מצוקות נפשיות והפרעות רגשיות באמצעות טיפול שיחתי המשלב טכניקות מגע גופני, נשימה, תנועה, מדיטציה ועוד. במהלך הטיפול השיחתי חשפו המטופלות בפני יריב פרטים אינטימיים מחייהן האישיים, חששות, פחדים ואת הבעיות שהביאו אותן לפנות לטיפול.

יריב נהג לרכוש את אמונן של המטופלות, בין היתר בכך שבשיחות בעלות אופי מיני עם המטופלות בהן, ביקש מהן לשתף אותו בפרטים מתוך חיי המין שלהן, שיתף מניסיונו המיני האישי ובפרטים על חיי המין של מטופלות אחרות.

הפסיכותרפיסט החשוד בעבירות מין, יריב כהן. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
מיוחסים לו שמונה אישומים. יריב כהן/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

לצורך ביצוע טיפולי הגוף הורה יריב למטופלות לפשוט את בגדיהן ולהישאר לבושות בתחתונים בלבד, לשכב על מיטת הטיפולים ולהתכסות בסדין. למטופלת שביקשה להישאר לבושה נהג לומר כי זה יפריע לטיפול ויקשה עליו להביא לתוצאה. בהמשך הטיפול ביצע יריב במטופלות מעשיים מיניים, תוך ניצול החולשות שחשפו בפניו במהלך הטיפולים ותוך הצגת מצג כוזב כי המגע המיני הכרחי לצורך הטיפול.

בחלק מהטיפולים, ביצע יריב במטופלות עיסויים שהיו כרוכים במגע ועיסוי בין היתר באיבריים אינטימיים, שלא בהסכמת המטופלות ובחלק מהמקרים חרף התנגדותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully