וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ליקויים תברואתיים: מסעדת "סקובר" באשקלון תסגר בצו משרד הבריאות

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 17:40

הביקורת שנעשתה במסעדת הדגים נערכה בעקבות דיווח על סועד שלקה בתחלואת מעיים לפני כחודשיים. במהלך הביקורת עלו ליקויים רבים בהם אי שמירה על תנאי תברואה, הזנחה, ולכלוך רב במקום, אותם התחייב הבעלים לתקן - אולם בביקורת נוספת שנערכה בעסק נראה כי המצב החמיר

מרינה אשקלון, משט שנתי. שי מכלוף
המסעדה "סקובר" תסגר. מרינה אשקלון/שי מכלוף

משרד הבריאות חתם היום (רביעי) על צו סגירה מינהלי למסעדת "סקובר" במרינה באשקלון. זאת, בעקבות חקירה אפידמיולוגית וביקורת תברואתית שנעשתה על ידי צוות לשכת הבריאות המחוזית אשקלון, שמצאה ליקויים רבים בתשתיות ובהתנהלות המקום, שנעשו באופן המסכן את בריאות הציבור.

הביקורת שנעשתה נערכה לאחר שסועד לקה בתחלואת מעיים לפני כחודשיים. בביקורת נמצא במקום מצב תברואי ירוד ביותר שכלל אי שמירה על תנאי תברואה נאותים, הזנחה, לכלוך רב, ליקויים רבים בתזרים העבודה, פוטנציאל גבוה לזיהום המזון וכתוצאה מכך סיכון ממשי לפגיעה בבריאות ציבור הסועדים.

בהתאם לממצאים נדרש בעל העסק לחדול מביצוע פעולות שיש בהן סיכון לבריאות הציבור, והוא התחייב לצמצם אותן באופן מידי בהתאם לדרישות. ואולם, כשבוע וחצי לאחר מכן, בביקורת נוספת שנערכה בבית העסק במטרה לבדוק עמידה בדרישות, נמצא כי לא רק שבעל העסק מפר באופן בוטה את התחייבותו אלא גם לא תוקנו הליקויים מביקורת קודמת. בעקבות זאת הוחלט על סגירתו המידית של העסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully