וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי מעוז במליאה: "מי שמנסה לפגוע בזהות היהודית - הוא החושך"

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 13:32

יו"ר מפלגת נעם עורר סערה כשהדף בנאום במליאה את המתקפה עליו בעקבות העברת הסמכויות לידיו במשרד החינוך. הוא פתח את נאומו בשירת "באנו חושך לגרש, והתייחס בנאומו לאג'נדות הזרות המוחדרות לילדי ישראל על ידי הסתרה מכוונת וללא ידיעת הוריהם, כלשונו

אבי מעוז במליאה: "מי שמנסה לפגוע בזהות היהודית הוא החושך"/ערוץ הכנסת

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז הדף היום (רביעי) את המתקפה עליו בעקבות העברת הסמכויות לידיו במשרד החינוך. מעוז תקף את "ההשפעות של המדינות הזרות, של הקרנות והארגונים הזרים ושל האג'נדות הזרות", ואמר כי "מי שמנסה לפגוע בזהות היהודית הוא החושך".

הוא פתח את נאומו בשירת "באנו חושך לגרש" והתייחס בנאומו לאג'נדות הזרות המוחדרות לילדי ישראל על ידי הסתרה מכוונת וללא ידיעת הוריהם, כלשונו. "אדוני היו"ר, בחנוכה אנחנו חוגגים את הניצחון שהנחיל בורא עולם על ידי גבורת החשמונאים כנגד היוונים ומשתפי הפעולה שלהם, המתייוונים. על מה התקוממו החשמונאים ביוזמת מתתיהו בן יוחנן כהן גדול ובהובלתו?", אמר.

"הם נאבקו על לימוד התורה, על שמירת השבת ועל כך שהיוונים רצו לכפות אותם להכריז שאין להם חלק בד' אלוקי ישראל. הם נאבקו על עבודת בית המקדש. הם נאבקו על פך השמן הטהור, שנשאר לבדו מכל השמנים שיד היוונים טימאה, כאשר חיללו את בית המקדש בטומאה נוראה. הרוח שהיוונים והמתייוונים ניסו להחדיר לעם ישראל היא החושך האמיתי".

מעוז המשיך ואמר כי "מי שמנסה לפגוע בזהות היהודית הוא החושך. מי שמזייף את היהדות תוך ניסיון ציני ליצור דת חדשה, נאורה וליברלית לכאורה, שמנוכרת לחלוטין לכל מה שריח של יהדות מקורית נודף ממנו, הוא החושך". מי שבהסתרה מכוונת ובמחשכים מחדיר כל מיני אג'נדות לשטיפת מוחם של ילדי ישראל ללא ידיעת הוריהם, הוא החושך. כל אחד מאיתנו אור קטן, אבל כפי שכתב רבינו בחיי בספר חובות הלבבות: "המעט מן האמת ינצח הרבה מן השקר, כאשר המעט מן האור דוחה הרבה מן החושך".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי מעוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully