וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב כפול ויותר מ-10 עוזרים ויועצים: הדרישות המופלגות של דרעי מהליכוד עבור שני המשרדים

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 12:01

על אף שדרישותיו מנוגדות לנוהל של נציבות שירות המדינה, לוואלה! נודע כי דרעי ביקש תקצוב ללשכות מלאות בשני המשרדים בסכום של קרוב ל-200 אלף שקלים כחלק מההסכמים הקואליציוניים. מטעמו של דרעי לא נמסרה תגובה. במהלך היום ש"ס צפויה לחתום עם הליכוד על סעיפי ההסכם

בווידאו: יו"ר ש"ס אריה דרעי בריאיון לטל שלו ויקי אמדקר באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, דורש לקבל תקציב מוגדל לאיוש עוזרים ויועצים בשתי לשכות השר שהוא צפוי לקבל במסגרת ההסכמים הקואליציוניים. דרעי אמור להתמנות לשר הפנים ולשר הבריאות, והוא דורש איוש מלא בכל משרד להעסקת עוזרים ויועצים בלשכתו. זאת, בניגוד לנוהל של נציבות שירות המדינה, שמקנה לשר העומד בראש שני משרדי ממשלה תקציב מופחת ומאפשר לו למנות עוזרים יועצים לפי חישוב של פחות משר וחצי.

לפי הנוהל, שר הממונה על משרד ממשלתי אחד זכאי להעסיק שישה עוזרים לכל היותר בלשכתו, בסכום מרבי של כ-98 אלף שקלים. שר שממונה על שני משרדי ממשלה, לפי הנוהל, זכאי להעסיק תשעה יועצים בסכום של כ-137 אלף שקלים. לוואלה נודע כי דרעי ביקש לקבל תקציב ללשכות מלאות בשני המשרדים שלו כך שיוכל לאייש בסך הכל 12 תפקידים בסכום של קרוב ל-200 אלף שקלים.

אריה דרעי בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
פעמיים שר, כפול כסף. דרעי בכנסת/ראובן קסטרו

מפלגת יש עתיד מסרה בתגובה לפרסום כי "מהיום שנגמרו הבחירות, פעם אחת הם לא עסקו באזרחי ישראל. הדבר היחיד שמעניין אותם זה קידום חוקים בזויים ולמען עצמם ומינויי ג'ובים למקורבים. כל שחקן במשא ומתן, מגדול ועד קטן, הצליח לסחוט את נתניהו החלש ועכשיו השרים המיועדים סוחטים גם את קופת המדינה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יהדות התורה: חמנו כעת על כך שנושא התפקידים נסגר. 6 בדצמבר 2022. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
ההסכם האחרון שנחתם. נציגי הליכוד ויהדות התורה/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

ההסכם בין ש"ס לליכוד צפוי להיחתם היום, זאת בהמשך להסכם התפקידים שנחתם אמש בין יהדות התורה לליכוד. במסגרת ההסכם התיק של משרד השיכון ינתן ליצחק גולדקנופף, ראשות ועדת הכספים למשה גפני, אורי מקלב ישמש סגן שר במשרד ראש הממשלה, שם יחזיק בתיק הרשות לפיתוח חברתי כלכלי במגזר החרדי והתחבורה החרדית, ויכהן במקביל גם כסגן במשרד התחבורה. מאיר פרוש יהיה שר ירושלים ומסורת, את ראשות ועדת פנים יקבל יעקב אשר, ועדת העבודה והרווחה תועבר ליעקב אייכלר, ועדת פניות ציבור ליצחק פינדרוס, שאמור להיכנס לכנסת במסגרת החוק הנורבגי, ויעקב טסלר יהיה סגן שר הרווחה.

עם השגת הסכם זה הושגו הסכמי תפקידים עם כל המפלגות בקואליציה למעט ש"ס - עוצמה יהודית, נעם, הציונות הדתית ויהדות התורה. נציגי המפלגות עדיין לא הסכימו על מסמך קווי היסוד, וההתחייבויות לתוכניות ועקרונות אידיאולוגים, שם עוד צפויים קשיים במשא ומתן נוכח דרישות חלק מהמפלגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully