וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון טראמפ נמצא אשם בהונאת מס במשך כ-15 שנה

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 0:59

לאחר יממה של התלבטות, חבר המושבעים בניו יורק החליט כי הארגון אשם בכל 17 ההאשמות, בהן; קשירת קשר, הונאת מס פלילית וזיוף רישומים עסקיים. עורך הדין של הארגון מסר כי הם מתכננים לערער על פסק הדין. טראמפ לא הואשם במעשים

חבר המושבעים בניו יורק מצא אתמול (שלישי) את ארגון טראמפ אשם בכל ההאשמות במשפט שעסק בתוכנית הונאת מס גורפת שנמשכה על פני 15 שנים בחברה. לטענת התובעים, התוכנית בוצעה על ידי מנהלים בכירים בה.

המושבעים התלבטו במשך קצת יותר מיממה לפני שהחזירו את פסקי הדין באשמה בסך כולל של 17 סעיפי אישום, כולל תוכנית הונאה, קשירת קשר, הונאת מס פלילית וזיוף רישומים עסקיים. החברה, עומדת בפני קנסות של כ-1.6 מיליון דולר לאחר גזר הדין. גזר הדין צפוי להינתן ב-13 בינואר 2023.
"החברות של הנשיא לשעבר מורשעות כעת בפשעים. זה מדגיש שבמנהטן יש לנו תקן אחד של צדק לכולם", אמר על כך לכתבים התובע המחוזי של מנהטן, אלווין בראג, וכינה את המקרה "חמדנות ובגידה".

התובע המחוזי במנהטן הגיש בשנה שעברה לאחר חקירה רב-שנתית של הפרקטיקות הפיננסיות של החברה כתב אישום נגד סמנכ"ל הכספים הוותיק של הארגון לשעבר, אלן וייסלברג. התובעים טענו כי שני תאגידים שהם חלק מהחברה שילמו למנהלים שלהם "שכר גבוה", כולל וייסלברג, באמצעות "רמאות במיסים" תוך שימוש בשורה של תוכניות שכללו הטבות כמו מכוניות יוקרה ודירות בחינם.
עורך הדין של ארגון טראמפ, אלן פוטרפס, אמר כי הם מתכננים לערער על פסק הדין.

מנכ"ל הכספים של ארגון טראמפ, אלן וייסלברג 31 במאי 2016. רויטרס
"במנהטן יש לנו תקן אחד של צדק לכולם". אלן וייסלברג ודונלד טראמפ/רויטרס

וייסלברג, בן ה-75, הודה ב-15 אישומים פליליים באוגוסט. החברות בארגון טענו כי וייסלברג, שעדיין מקבל שכר מארגון טראמפ, היה "השחקן הרע הבודד". הם טענו כי הוא תכנן את התוכנית לטובתו האישית ולא לטובת החברה. "אנחנו כאן היום בגלל סיבה אחת וסיבה אחת בלבד, בגלל תאוות הבצע של אלן וייסלברג", אמרה הסנגורית סוזן נצ'לס בטיעוני סיום.

טראמפ, שלא הואשם, התלונן על המקרה ברשתות החברתיות לפני כמה ימים וטען כי משרד התובע המחוזי "נלחם בציד מכשפות פוליטי נגד 'טראמפ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully