וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרמדיק הוזנק לטפל בפצוע מיידוי אבנים בדרום הר חברון - וגילה שזה בנו

7.12.2022 / 22:38

הצעיר נפצע קל מאבנים שנזרקו לעבר רכבו ליד היישוב כרמל. אביו, אלעד פס, שהגיע לטפל באירוע ירי סמוך לשם, קיבל את הדיווח על האירוע הנוסף, והופתע לגלות שהפצוע הוא בנו. פס הוא דודה של התינוקת שלהבת פס שנרצחה בידי מחבל ב-2001. "אלו אירועים שהולכים איתנו תמיד"

בווידאו: תיעוד של הפיכת מכונית ויידוי אבנים באתר בנייה בבית שמש/צילום: מור גולרוך, חדשות נייעסטון ותיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

צעיר בן 19 נפצע אמש (שלישי) באורח קל מיידוי אבנים בכביש 556 סמוך ליישוב כרמל בדרום הר חברון. פרמדיק מד"א, אלעד פס, שהוזנק למקום גילה להפתעתו כי הפצוע הוא בנו. הוא וצוותו העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

"ראיתי שהוא נפצע מהאבן וסובל מפציעות בגפיים ובפנים", סיפר פס, "לא פשוט שאתה נזקק לטפל בבן משפחה". פס הוא דודה של התינוקת שלהבת פס, שנרצחה בידי מחבל פלסטיני קרוב לביתה בחברון בשנת 2001.

פס וצוותו הגיעו תחילה לטפל באירוע ירי שאירע סמוך לשם, בו ירו רעולי פנים שניסו לחסום את הכביש. באירוע זה לא היו נפגעים, והצבא פתח בסריקות אחר החשודים. לאחר מכן קיבל צוות מד"א דיווח על אירוע אחר של יידוי אבנים סמוך לצומת זיף בהמשך הכביש, שם נפגע בנו של הפרמדיק.

צעיר בן 19 נפצע קל ביידוי אבנים לעבר רכב בכביש 556 סמוך ליישוב כרמל בדרום הר חברון. 6 בדצמבר 2022. מד"א
הרכב שנפגע מיידוי האבנים, הערב/מד"א

"התקבל דיווח על אירוע ירי בכביש סמוך ליישוב כרמל, יצאנו על מנת לסרוק ולבדוק אם יש נפגעים, כשהגענו ראינו את הרכב עומד בכניסה ליישוב והנהג סיפר כי ירו על רכבו במהלך הנסיעה אך הוא לא נפגע מהירי", סיפר פס.

"בזמן התשאול התקבל דיווח נוסף על ידויי אבנים לעבר רכב עם פצוע בהמשך הכביש, דווח לי שמדובר בבן שלי", המשיך פס לספר. "חברנו לרכב של בני וראיתי שהוא נפצע מהאבן וסובל מפציעות בגפיים ובפנים - גם כתוצאה משברי זכוכיות. לא פשוט שאתה נזקק לטפל בבן משפחה אבל לשמחתי הפציעות היו קלות והוא קיבל את הטיפול הרפואי הנדרש, ולאחר מכן פינינו אותו להמשך טיפול רפואי בבית החולים סורוקה כשמצבו קל".

פס סיפר לוואלה כי הוא עצמו נפצע בפיגוע ירי שבועיים לפני רצח אחייניתו שלהבת פס ופציעתו של אחיו בידי מחבל פלסטיני לפני כשעשרים שנה. "אלו אירועים שהולכים איתנו תמיד", שיתף. "כשאני בעבודה ובאירועים אני מתנתק רגשית. אני מטפל בצורה עניינית וקרה. אחרי זה מתחילות המחשבות וההבנה על גודל הנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully