וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון החיסול בלמבורגיני: הנוסע שנורה נחשד בשוד רכב קאדילק לפני כשנה

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 19:45

עדנאן חרחש, אחד הנוסעים שנורו ברכב היוקרה בכביש 6, הוא תושב מזרח ירושלים ובעל עסק בתחום הרכב. במקרה לפני שנה נעצר בחשד לשוד מזוין, במהלכו חסם רכב מסוג קאדילק בכביש 1, הוציא ממנו בכוח את הנהג והותיר אותו חבול על הכביש. בעקבות המקרה לא הוגש נגדו כתב אישום

בווידאו: ניסיון חיסול בלמבורגיני: שני גברים נפצעו קשה ובינוני מירי בכביש 6/דוברות משטרה

אחד מנוסעי הלמבורגיני שנורה היום (שלישי) בכביש 6 נעצר לפני כשנה בחשד לעבירה דומה, במהלכו חסם יחד עם שני אנשים נוספים רכב מסוג קאדליק בכביש 1, איים על הנהג באקדח, ונמלט מהמקום. במשטרה ממשיכים לגבות עדויות ותיעוד מצלמות מרכבים של נהגים שהיו עדים לאירוע הבוקר.

שמו של אותו נוסע, שנפצע קשה, הוא עדנאן חרחש, תושב מזרח ירושלים המוכר למשטרה ובעל עסק בתחום הרכב. באירוע שהתרחש לפני כשנה בכביש 1 הוא נחשד בשוד מזוין של רכב הקאדילק וקשירת קשר לביצוע פשע, אולם כתב אישום לא הוגש נגדו בעקבותיו.

מפרטי החקירה של האירוע לפני שנה עלה כי בין חרחש ושני החשודים הנוספים לבין נהג הרכב שחסמו, תושב בני ברק בן 50, התגלע סכסוך על בעלות רכב הקאדילק. בחקירתו טען חרחש להגנתו כי אחד המעורבים בתקרית ביקש ממנו טרמפ, והם הגיעו למקום כדי לאסוף אותו, אולם במשטרה טענו כי לפני השוד נפגשו השלושה ויצאו לאתר את נהג הקאדילק. כמו כן טענה המשטרה כי בתיעוד האירוע נראה בבירור שחרחש משך את הנהג במכנסיו, והורידו מהרכב בכוח: "המשיב לא עשה דבר כדי למנוע את ההתרחשות ואף נטל בה חלק פעיל, ומבלי לפקפק במעשי שותפיו, ושאף נוכחות של רבים אחרים על כביש סואן וצילום האירוע לא הרתיעו אותו מביצוע מעשיו לכאורה". לבסוף שוחרר חרחש ממעצר והתיק לא הבשיל לכתב אישום.

ניסיון חיסול בלמבורגיני: שני גברים נפצעו קשה ובינוני מירי בכביש 6. דוברות המשטרה, אתר רשמי
אחד הנוסעים שנורו - נחשד בעבר בשוד דומה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

מחקירת ניסיון החיסול הלילה בכביש 6 עולה כי החשודים, אחריהם עדיין מתקיים מצוד, חסמו את מכונית הלמבורגיני, דקרו את הנהג והנוסע שהיו בו, ועזבו את הזירה. מאוחר יותר, בזמן שצוות רפואה העניק טיפול לנפגעים, התוקפים שבו למקום, פתחו בירי לעבר יושבי רכב היוקרה ונמלטו מהזירה.

עוד עולה מהחקירה כי פרטי האירוע היו מתוכננים, כך שמכונית הלמבורגיני השחורה תיחסם במנהרה סמוך לצומת בן שמן, ושם יתקפו החשודים את הנוסעים בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully