וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוע טהור: שוטרים חיפשו נשק בצפון - ומצאו מכלאת כלבים מוזנחים

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 11:38

במהלך חיפוש אחרי אמצעי לחימה בכפר שיבלי, איתרו השוטרים מכלאה פיראטית, שבה היו שבעה כלבים מורעבים וקשורים בתנאים קשים. אנשי השירותים הווטרינריים הוזעקו למקום, ולקחו אותם לטיפול. אחד מהכלבים, שעל פי החשד הורעל, מת בדרך לטיפול

בווידאו: רוע טהור: שוטרים חיפשו נשק בצפון - ומצאו מכלאת כלבים מוזנחים/דוברות משטרה

במהלך חיפוש אחרי נשק ואמצעי לחימה אתמול (שני) בכפר שיבלי שבצפון, נמצאו שבעה כלבים מורעבים ומוזנחים במכלאה. הכלבים חולצו מהמקום ונלקחו לטיפול וטרינרי. כלב אחד נמצא במצב אנוש, לאחר שהורעל, לא שרד ומת בדרך לטיפול. הכלבים היו קשורים וסביבם לכלוך, גרוטאות, זכוכיות וזפת. הם היו כחושים וללא גישה למזון ולמים.

השוטרים הזעיקו למקום את אנשי השירותים הווטרינריים ומפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו"ח) במשרד החקלאות. בדיקה העלתה כי הכלבים לא מחוסנים ואינם רשומים. רוב הכלבים שנמצאו במקום הם מגזע בול טרייר, שמוגדר "גזע מסוכן", ועל גידולו ואחזקתו מוטלות הגבלות שונות.

רוע טהור: שוטרים חיפשו נשק בצפון - ומצאו מכלאת כלבים מוזנחים 06 בדצמבר 2022. דוברות המשטרה ומשרד החקלאות, אתר רשמי
כלב קשור בשרשרת. המכלאה שאותרה אתמול/אתר רשמי, דוברות המשטרה ומשרד החקלאות
רוע טהור: שוטרים חיפשו נשק בצפון - ומצאו מכלאת כלבים מוזנחים 06 בדצמבר 2022. דוברות המשטרה ומשרד החקלאות, אתר רשמי
כלב שאותר במכלאה. אתמול/אתר רשמי, דוברות המשטרה ומשרד החקלאות

בין הכלבים שנמצאו היו נקבה עם שני גורים - דבר שהעלה את החשד כי המקום שימש לרבייה ומכירה של כלבים מסוכנים. פעילות זו אסורה על פי חוק להסדרת הפיקוח על כלבים. הכלבים פונו על ידי השוטרים ופקחי משרד החקלאות למתקן מוגן של משרד החקלאות, להמשך קבלת טיפול רפואי ושיקום. בעל המכלאה זומן לחקירה.

במשרד החקלאות מדגישים כי ישנם כלבים רבים המחכים לבית חם בעמותות וכלביות רשותיות. אם בכל זאת בוחרים לקנות כלב, יש לוודא שאותו הגור הגיע מבתי גידול מסודרים ומפוקחים, ולא לתת יד לבתי גידול פיראטיים כמו זה שנחשף אתמול. כמו כן, משרד החקלאות חוזר וקורא לציבור הרחב להמשיך ולדווח על כל מקרה שבו עולה החשד לפגיעה ברווחת בעלי החיים, למוקד משרד החקלאות הזמין 24/7, בטלפון *6016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully