וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים בין מתפרעים לכוחות מג"ב בקבר רחל, לוחם נפצע

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 19:29

במהלך הפרות הסדר הושלכו לעבר לוחמי מג"ב אבנים, חפצים שונים ומטען מאולתר. המתפרעים חסמו את הצירים. לוחמי מג"ב הגיבו בירי באמצעים לפיזור הפגנות. ממג"ב נמסר כי צפויים מעצרים בהמשך

בווידאו: יידוי זיקוקים בא-טור במזרח ירושלים/לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות

לוחמי משמר הגבול פעלו לפני זמן קצר בהפרות סדר אלימות של עשרות מתפרעים באזור קבר רחל. לוחם מג"ב נפצע באורח קל ממטען שהושלך לעבר הכוחות. הלוחמים הוזעקו כדי לפזר התפרעות של כ-40 פלסטינים במחנה הפליטים עאידה הסמוך לקבר.

במהלך ההפרות סדר הושלכו לעבר לוחמי מג"ב אבנים, חפצים שונים ומטען מאולתר אחד. כמו כן המתפרעים חסמו את הצירים. לוחמי משמר הגבול הגיבו בירי באמצעים לפיזור הפגנות. כתוצאה מהשלכת המטען נפצע באורח קל לוחם מג"ב ופונה לקבל טיפול רפואי בשערי צדק. בנוסף קצין מג"ב נפצע באורח קל וטופל במקום. ממג"ב נמסר כי צפויים מעצרים בהמשך.

עימותים בין לוחמי מג"ב לפלסטינים באזור קבר רחל, 5 בדצמבר 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
לוחמי מג"ב בפעילות למניעת הפרות סדר באזור קבר רחל, 5 בדצמבר 2022/אתר רשמי, דוברות המשטרה

בצה"ל, במג"ב ובמשטרה נערכו לשבוע נוסף של מתיחות ביטחונית, בצל גל הפיגועים בשטחי יו"ש ובירושלים מהשבועות האחרונים, עם קצב של כשלושה פיגועים בשבוע החולף.

בשבוע שעבר נפצע לוחם מג"ב באורח קל מדקירה בכפר חווארה שמדרום לשכם. מתחקיר ראשוני של הפיגוע עלה כי המחבל, שהיה חמוש בסכין, ניסה תחילה לפרוץ למכונית ישראלית שבה נסע קצין צה"ל ונורה על ידו. המחבל התרושש, וקצין מג"ב שהיה סמוך התעמת עם המחבל ובהמשך ירה בו באקדח וחיסל אותו בזמן שנשקו על הרצפה. המחבל מת מפצעיו.

לילה לפני האירוע בחווארה נורו יריות לעבר אוטובוס ישראלי שנסע בסמוך לצומת המשטרה הבריטית שבאזור עפרה ביהודה ושומרון. קליעים פגעו באוטובוס, אך לא היו נפגעים באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully