וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: סרטון חדש מראה פיצוץ בבסיס חיל האוויר אנגלס במערב המדינה

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 10:54

צילומי לוויין שפורסמו באחרונה מראים כי הרוסים הגדילו את מספר המפציצים בבסיס. התמונות עוררו ספקולציות בתקשורת כי מתקפת טילים מסיבית חדשה צפויה לצאת לפועל באוקראינה בקרוב

בסרטון שעלה היום (שני) לרשתות החברתיות נראה ככל הנראה פיצוץ בבסיס חיל האוויר הרוסי "אנגלס 2", המרוחק 400 ק"מ דרומית מזרחית למוסקבה, ונמצאים בו מפציצים מסוג טופולב Tu-95.

על פי סוכנות הידיעות RIA נובוסטי, מכלית דלק התפוצצה בבסיס, שלושה בני אדם נהרגו ושישה נפצעו בפיצוץ.

צילומי לוויין שפורסמו באחרונה מראים כי הרוסים הגדילו את מספר המפציצים מסוג Tu-95MS Bear ו-Tu-95MS Bear and Tu-160 Blackjack בבסיס. התמונות עוררו ספקולציות בתקשורת כי מתקפת טילים מסיבית חדשה צפויה לצאת לפועל באוקראינה בקרוב.

"דר שפיגל" הגרמני היה הראשון שפירסם את התמונות ב-28 בנובמבר, שהגיעו מהספקית המסחרית מקסר טכנולוג'יס. על פי העיתון, 20 מפציצים נמצאים בבסיס.

מפציץ Tu-160 רוסי בבסיס חיל האוויר אנגלס במערב רוסיה. טוויטר, צילום מסך
מפציץ רוסי בבסיס/צילום מסך, טוויטר
מפציצי טופולב Tu-95 של חיל האוויר של רוסיה במטס לרגל יום העצמאות של בלארוס, 3 ביולי 2019. רויטרס
מפציצים רוסיים/רויטרס

צילומי לוויין מ"פלאנט לאבס" גם הראו עלייה במספר המפציצים, כמו גם במטוסים בסוף השבוע האחרון, לעומת מוקדם יותר החודש. בסך הכל, 31 כלי טיס, כולל 20 מפציצים מסוג Tu-95MS ושישה Tu-160, נראו בצילומים מה-29 בנובמבר לעומת 16 בלבד בצילומים מה-15 בנובמבר.

אנגלס הוא בסיס חיל האוויר החשוב ביותר במערב רוסיה, והוא ביתם של שני רג'ימנטים (יחידה המורכבת בדרך כלל מגדודים או פלוגות) של מפציצים. עלייה בפעילות בבסיס נצפית בדרך כלל לקראת תרגילים גדולים או תמרונים שגרתיים שנערכים במערב רוסיה או בבלארוס השכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully