וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו בהוליווד לא היו מצליחים: משאית ההתפכה ונחתה על כלי רכב במחלף התחתון

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 17:40

בסרטון נראית משאית שמפרסמת את צמיגי "טויו" מאבדת שליטה במחלף העליון של כביש מהיר ומתהפכת מעבר למעקה הביטחון לתוך מחלף תחתון. באותה נקודה היו שרידי כלי רכב, כולל משאית סמי טריילר, שעברו תאונה קודם לכן

שלוש תאונות מסוכנות דווחו בשבוע שעבר באותה נקודה בכביש מהיר רטוב בסנטה קלריטה, שבקליפורניה, לאחר שמשאית התהפכה מעל מעקה הביטחון והתרסקה על שרידי כלי רכב מתאונה קודמת. אדם שנסע בסמוך צילם את תאונת המשאית.

בסרטון נראית המשאית שמפרסמת את צמיגי "טויו" מאבדת שליטה במחלף העליון של הכביש המהיר ומתהפכת מעבר למעקה הביטחון לתוך מחלף תחתון. באותה נקודה היו שרידי כלי רכב, כולל משאית סמי טריילר, שעברו תאונה קודם לכן. המשאית נפלה הפוכה ונחתה על רכבהפנאי והסמי טריילר ההרוסים.

תחנת הכבאות המחוזית אמרה לאתר "אייוויטנס ניוז" כי שני אנשים הועברו לקבלת טיפול רפואי, וכי אדם שלישי הועבר לטיפול קודם לכן בתאונה הראשונה. על פי התחנה, שורת התאונות קרתה החל מהשעה 10 בלילה שעון החוף המערבי ביום חמישי. תאונה שנייה קרתה ב-6 בבוקר ביום שישי. משאית הצמיגים התהפכה ב-7:24 בבוקר. בתאונה השנייה נשפכו על כביש כ-150 ליטר של דלק. מזג האוויר היה כנראה הסיבה לתאונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully