וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר נורה למוות בכפר קרע, אדם נוסף נפצע קשה

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 3:02

מחקירה ראשונית עולה כי הירי התרחש בכביש בעת שהשניים נסעו יחד ברכב, ומרכב שעצר לידם ירד אדם שהחל לירות לעברם. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו של סעיד עומר כבהא במקום ופינה את הפצוע הנוסף לבית החולים הלל יפה בחדרה כשמצבו קשה

זירת הירי בכפר קרע בו נורה למוות סעיד עומר כבהא, 3 בדצמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת הירי/דוברות משטרת ישראל

צעיר בן 25 נורה למוות הערב (שבת) בכפר קרע, ואדם נוסף נפצע באורח קשה. המשטרה חוקרת חשד לרצח. צוות מד"א שהגיע לזירה, ליד מפעל בטון בדרום איזור התעשייה, קבע את מותו של סעיד עומר כבהא במקום ופינה את הפצוע הנוסף לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה.

מחקירה ראשונית עולה כי האירוע התרחש בעת שהשניים נסעו יחד ברכב. נוסע ברכב נוסף, שעקף אותם כמה שניות קודם לכן - ירד מהרכב והחל לירות לעברם מספר רב של יריות. לאחר מכן, נמלט מהמקום.

"במקום הייתה המולה רבה. שני הפצועים שסבלו מפצעי ירי בגופם שכבו כשאחד בהכרה והשני מחוסר הכרה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א מוחמד מחאגנה. "מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, הפצוע שהיה בהכרה פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית חולים כשמצבו קשה ולא יציב תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל גם מתן תרופות".

סעיד עומר כבהא שנהרג באירוע הירי בכפר קרע, 3 בדצמבר 2022. לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
נורה למוות. סעיד עומר כבהא בן ה-25/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א'

מחאנגה המשיך, "הפצוע השני היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ נוסף של מד"א שהגיע למקום ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

פיראס בדחי, ראש המועצה המקומית כפר קרע, שבתחומה אירע הרצח במעורבות גורמים מחוץ לכפר ושהביע השתתפות בצער משפחת המנוח, אמר לוואלה כי "לצערנו זה חלק מתופעה שאופפת את החברה הערבית ושעדיין אינה בשליטה".

בדחי הוסיף, "המשטרה צריכה להתאמץ יותר ולהפעיל יותר כוחות. מעל 100 הרוגים בחברה הערבית בשנה, שנה אחר שנה, זה דבר בלתי נתפס. אנחנו תחת שלטון חוק וגורם אכיפת החוק הוא המשטרה, והגיע הזמן שהדיבורים בממשלה יתורגמו למעשים והתופעה תיפסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully