וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך בני נוער לקויי שמיעה יואשם בעבירות מין בחניכיו

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 15:25

בתום חקירת המקרה שהחלה לפני כמה שבועות עם תלונתו של נער לקוי שמיעה בן 15 - הצהרת תובע תוגש נגד ירין חברה החשוד בעבירות מין חמורות שביצע בחניכיו במוסד חינוכי מיוחד במרכז הארץ. המשטרה צפויה לבקש את מעצרו עד תום ההליכים

בווידאו: עו"ד שמייצגת את המורה מתייחסת להחלטה לשחרר אותה/צילום: יואב איתיאל

הצהרת תובע תוגש היום (חמישי) נגד ירין חברה בן ה-30 החשוד בביצוע עבירות מין בכמה קטינים לקויי שמיעה, בעת ששימש להם כמדריך במוסד חינוכי מיוחד במרכז הארץ. החקירה החלה עם תלונתו של נער בן 15, ובמהלכה התגלו עבירות מין נוספות שביצע לכאורה המדריך בחניכים נוספים.

חקירת המקרה החלה לפני כמה שבועות עם תלונתו של חניך לקוי שמיעה בן 15 על עבירות מין שביצע בו המדריך לאורך שנים במוסד חינוכי המיועד לחירשים-אילמים במרכז הארץ. עם התפתחותה, התקבלו תלונות נוספות מנערים על עבירות מין שביצע בהם לכאורה החשוד.

לאור לקות המתלוננים, החקירה בוצעה בליווי צמוד של מתורגמן לשפת הסימנים והוצבה בתעדוף גבוה במיוחד - בהתאם למדיניות הקיימת בתיקים בהם קיים חשד חמור לפגיעה בחסרי ישע. במהלכה, נגבו עדויות מהקורבנות והוריהם.

ירין כברה. יחידת הכלבנים, אתר רשמי
יואשם בעבירות מין בחניכיו ליקויי השמיעה. ירין כברה/אתר רשמי, יחידת הכלבנים

"ירין רצה כל הזמן לעבוד עם ילדים, כנראה שהבן שלי לא הראשון", סיפרה בעבר אמו של הנער, שתלונתו חשפה את הפרשה. "ירין ניסה להתקרב אליו, הוא בא לאכול אצלנו, בא לישון אצלנו, הוא השתלט לו על החיים. אנחנו לא מתביישים, הוא צריך להתבייש".

הצהרת התובע תוגש היום לבית המשפט, ובימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגד חברה כתב אישום המייחס לו עבירות מין חמורות. כמו כן, תוגש בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully