וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתרו בבקשה להדיח את היו"ר - וישלמו עשרות אלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 11:27

העתירה הוגשה בבקשה להדיח את יו"ר לשכת סוכני הביטוח בישראל, לאחר התפוצצות פרשת יונט במסגרתה נחקרות בחברה עבירות גניבה ומרמה בנסיבות מחמירות. אלא שאז העותרים ביקשו להסתלק מהעתירה - וחויבו על ידי בית הדין. "ניצלו במה להשתלח ולזכות בהון פוליטי מיותר"

בווידאו: מזימה להעניק מתנה של 400 מיליון שקל לחרדים בזכרון יעקב/קרדיט: יואב איתיאל

יו"ר לשכת סוכני הביטוח בישראל בדימוס, יוסי אנגלמן, הגיש יחד עם כמה סוכנים נוספים עתירה לבית הדין - המבקשת להדיח מתפקידו את יו"ר לשכת סוכני הביטוח בישראל, שלמה אייזיק. זאת, לאור פרשת יונט, במסגרתה נחקרות בחברה עבירות מרמה וגניבה. אלא שלאחר הגשתה, העותרים ביקשו להסתלק מהעתירה - וייקנסו בעשרות אלפי שקלים.

העתירה הוגשה לבית הדין של לשכת סוכני הביטוח, בבקשה להדיח מתפקידו את יו"ר לשכת סוכני הביטוח בישראל, שלמה אייזיק. זאת, בשל התפוצצות פרשת יונט, במסגרתה נחקרות ברשות לניירות ערך עבירות גניבה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וזיוף ומידע פנים המוערכות בהפסד של עשרות מיליוני שקלים.

במסגרת העתירה, אותה הגיש יחד עם כמה סוכני ביטוח נוספים יו"ר לשכת סוכנות הביטוח בדימוס, יוסי אנגלמן - נחקרו בעלי השליטה ביונט. ביניהם, המנכ"ל צחי אור שפוטר על רקע האירועים, שי פנסו ושלמה אייזיק. העותרים טענו כי יש להדיח את אייזיק מתפקדיו. זאת, בשל קשריו עם יונט. אלא שלאחר שהוגשה העתירה - אנגלמן ושאר העותרים ביקשו 'להסתלק' ממנה.

ערן שחם שביט. אסף רחמים, אתר רשמי
מייצג את אייזיק. עורך הדין ערן שחם-שביט/אתר רשמי, אסף רחמים

לאור בקשת ההסתלקות ביקש עורך הדין ערן שחם-שביט, המייצג את אייזיק בחקירה המתנהלת בפרשת יונט - כי בית הדין יפסוק הוצאות על העותרים. בית הדין נעתר לבקשה - ופסק על העותרים אמש הוצאות בגובה 24 אלף שקלים.

בהחלטת בית הדין נכתב: "לאחר בחינת טענות הצדדים ולאור האמור, כמו גם העובדה כי מחד פעלו העותרים להגשת עתירה המתבססת לגרסתם על לאקונה בתקנון אך מנגד חייבן את אייזיק ואת לשכת סוכני הביטוח לפעול ולהשקיע משאבים רבים, הכנו לכלל מסקנה כי יש להורות על מחיקת העתירה אך ובשל התנהלות העותרים".

עו"ד שביט, המייצג את אייזיק, מסר לוואלה: "החלטת בית הדין על השחתת הוצאות על העותרים ראויה ונכונה. העותרים ניצלו במה וערכאה להשתלח ולזכות בהון פוליטי מיותר ולא מוצדק. טוב שבית הדין מצא לנכון לסמן קו גבול ולהטיל הוצאות בגין התנהלות חמורה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully