וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליח החדש של ביידן לרשות הפלסטינית: "מודאגים מהמצב בגדה"

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 16:45

האדי עמר אמר בתדרוך לכתבים כי "הצדדים עצמם צריכים לנקוט בצעדים כדי לעצור את ההסלמה". הוא לא התייחס לממשלה שצפויה לקום בקרוב, ואמר כי נשיא ארה"ב ממתין לראות מה יהיה הרכבה. לדבריו, ביידן מחויב לפתיחת הקונסוליה האמריקנית בירושלים

כוח צבאי נתקע בבית אומר שליד חברון וחולץ על ידי כוחות גדולים נוספים שנשלחו למקום. 29 בנובמבר 2022/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

השליח האמריקני החדש לרשות הפלסטינית, האדי עמר, אמר היום (רביעי) כי ממשל ביידן מודאג מהמצב בגדה המערבית, אך הדגיש כי "הצדדים עצמם צריכים לנקוט בצעדים כדי לעצור את ההסלמה". בתדרוך לכתבים, עמר לא התייחס באופן ישיר לממשלה החדשה שצפויה לקום בישראל, ואמר כי ממשל ביידן ממתין לראות מה יהיה ההרכב שלה.

לדבריו, נשיא ארצות הברית מחויב לפתיחת הקונסוליה האמריקנית בירושלים. "אנחנו מאמינים שזו דרך טובה להיות בקשר טוב יותר עם הפלסטינים. נמשיך לדון עם ישראל והפלסטינים בלוח הזמנים לפתיחת הקונסוליה", אמר עמר.

בחודשים האחרונים חלה התדרדרות במצב הביטחוני בשטחים, ו-2022 היא כבר עתה אחת השנים הקטלניות ביותר בגדה מאז תום האינתיפאדה השנייה. במהלך היום נהרג פלסטיני מאש צה"ל במהלך עימותים באזור ג'נין.

פלסטינים משליכים אבנים לעבר כוחות צה"ל באזור חברון, 29 בנובמבר 2022. רויטרס
פלסטינים מיידים אבנים על כוחות צה"ל באזור חברון, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully