וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד מזוין? בן 24 נאשם לאחר ששדד חנות בירושלים באקדח צעצוע

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 17:33

כתב אישום חמור הוגש נגד דניאל מזרחי, תושב גבע בנימין בן 24 ששדד חנות בתחנה המרכזית ירושלים תוך שהוא מנופף באקדח מפלסטיק לעבר המוכרת ונמלט מהמקום. תושיה של המוכרת שיצאה מהעסק וקראה לעזרה הביאה לתפיסתו על ידי עוברים ושבים ומעצרו

בווידאו: בן 24 נאשם לאחר ששדד חנות בירושלים באקדח צעצוע/צילום: דובורת המשטרה

בתום חקירה משטרתית מקיפה ומואצת, כתב אישום חמור הוגש לבית משפט המחוזי ירושלים נגד דניאל מזרחי, תושב גבע בנימין בן 24 ששדד חנות בתחנה המרכזית ירושלים תוך שהוא מנופף באקדח צעצוע לעבר המוכרת ונמלט מהמקום. תושיה של המוכרת שיצאה מהעסק וקראה לעזרה הביאה לתפיסתו על ידי עוברים ושבים ומעצרו בידי המשטרה.

ביום 17.11, סמוך לשעה 15:00 בצהריים, התקבל דיווח במשטרת ירושלים אודות אירוע אלימות סמוך לתחנה המרכזית בירושלים. שוטרי תחנת לב הבירה שהוזעקו למקום, איתרו שני אזרחים שאוחזים בחשוד ולדבריהם, נחלצו לסייע למוכרת בחנות סמוכה לאחר שזאת רדפה מעט אחר החשוד תוך שזעקה לעזרתם.

בדיקה מהירה שערכו השוטרים העלתה כי החשוד שנתפס ביצע זמן קצר לפני כן שוד כשהוא חמוש באקדח שהתברר לשוטרים כצעצוע. החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתלחת לב הבירה ומעצרו הוארך בבימ"ש. לאחר שבימים האחרונים הסתיימה מלאכת החקירה בעניינו, הוגש כתב אישום נגדו בבימ"ש.

מחקירת המקרה עלה כי הנאשם, תושב אחד הישובים מצפון לירושלים (אדם) בשנות ה-20 לחייו, הגיע אל בית העסק "גואה" כשראשו ופניו מכוסים כמעט לחלוטין שם ביקש מהמוכרת פריט הנמכר במקום. בסמוך לכך, שלף הנאשם אקדח (פלסטיק) שחור ואיים על המוכרת תוך דרישה לקבל את הכסף לידיו, תוך שנכנס אל מאחורי דלפק המוכרת והחל נוטל את שטרות הכסף, סכום של אלפי ש"ח, מתוך הקופה. מיד לאחר מכן, החל הנאשם בבריחה תוך שהמוכרת דולקת אחריו וזועקת לעזרת עוברים ושבים כאמור.

מעדויות שנאספו על ידי המשטרה עוד עלה כי לרוע מזלו של הנאשם, בעת מנוסתו נפל מרשותו הכסף שנגנב והוא הוחזר לידי המוכרת. בחיפוש שערכו השוטרים על הנאשם בעת מעצרו, נתפס האקדח באמצעותו ביצע הנאשם את מעשיו והתברר כי מדובר בדמוי אקדח מפלסטיק.

הוא נאשם בביצוע עבירת שוד והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין.

סגן ניצב ליאור בן שלום, קצין אגף החקירות בתחנת לב הבירה מחוז ירושלים: "מעשיו של הנאשם תוך שימוש בפריט הנחזה ככלי יריה, פרט לעובדה ששימש ברשותו לביצוע עבירה פלילית חמורה, יכל בנקל לעורר בהלה בקרב עוברים ושבים ולא מן הנמנע היה יוצר החמרה של האירוע. לאחר מיצוי חקירתו של הנאשם על ידי חוקרי תחנת לב הבירה, במהלכה גובשה תשתית ראייתית, זאת הבשילה לכדי כתב אישום שהוגש על ידי הפרקליטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully