וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: מפתח הגוף עם שרירי הזרוע הדו-ראשי הגדולים בעולם הובהל לניתוח חירום

17.12.2022 / 23:55

השרירן זיימון קומנדוס אושפז בבית החולים לאחר שימוש מוגזם בסינטול - שמן למילוי שרירים. הרופאים נאלצו לסחוט מזרועו את החומר המסוכן ולתפור אותה. הוא פרסם סרטון קשה לצפייה לאחר הניתוח

השרירן זיימון קומנדוס/szymon.komandos.git

מפתח הגוף ולוחם ה-MMA, זיימון קומנדוס, הובהל לפני כשבועיים לבית החולים לניתוח חירום בו הרופאים נאלצו לסחוט סינטול משריר הזרוע הדו-ראשי שלו, עקב שימוש מוגזם ולא נכון בשמן. זיימון, האיש עם שרירי הזרוע הדו-ראשי (בייספס) הגדולים בעולם, חלק עם עוקביו תיעוד מטריד שלו ממיטת בית החולים לאחר הניתוח.

הלוחם סבל מתופעות לוואי של הזרקת השמן המשמש מפתחי גוף לשיפור מראה השרירים שלהם, כשממלאים את השריר בנוזל, כך דווח ב-Daily Star.

זיימון הפך לדמות מוכרת בעולם ההיאבקות בזכות הזרועות הגדולות באופן חריג עקב הזרקת השמן המסוכן, סינטול. השימוש האינטנסיבי בחומר גרם לשריר הדו-ראשי שלו לגדול באופן ניכר - והוא נותר עם שרירי זרוע גדולים במיוחד ביחס למבנה גופו.

כעת, לשרירן הפולני שזכה לכינוי "המלך הפולני של הסינטול" נודע כי הרופאים נאלצו לסחוט את הסינטול מזרועו. הוא שיתף באינסטגרם תמונות וסרטונים מבעיתים ממיטת בית החולים שלו, בהם חשף שורה ארוכה של תפרים על זרועו. הוא גם פרסם תמונה שלו שוכב על מיטת בית החולים, שלדבריו צולמה לאחר סבב הניתוחים הראשון שלו. למזלו, לא נוצרו סיבוכים מסכני חיים לאחר הניתוח.

והוא לא השרירן היחיד שהסתבך עם החומר המסוכן
הסוף הטרגי של "הענק הירוק" שסיכן את חייו כדי לנפח את השרירים
תמונות קשות: פופאי הרוסי שמילא את זרועותיו ב-6 ליטרים של וזלין נאלץ לעבור ניתוח חירום

זהירות, תיעוד קשה לצפייה:

השרירן זיימון קומנדוס בבית החולים. nstagram.com/szymon.komandos.git, צילום מסך
השרירן זיימון קומנדוס בבית החולים/צילום מסך, nstagram.com/szymon.komandos.git
השרירן זיימון קומנדוס בבית החולים. nstagram.com/szymon.komandos.git, צילום מסך
השרירן זיימון קומנדוס בבית החולים/צילום מסך, nstagram.com/szymon.komandos.git

והוא כבר מתאושש

זיימון, לו יש קעקוע פנים בסגנון מייק טייסון, תמיד דיבר בפתיחות לגבי השימוש שלו בחומרים שונים על מנת לשפר את מבנה הגוף שלו. הוא אמר בעבר ל-Gazeta: "אני לוקח טסטוסטרון, המינון הוא 100 מ"ג כל יומיים, מאסטרון 400 מ"ג בשבוע, אוקסה 5 מ"ג ביום. אני מוסיף הורמונים לכל זה. זה המחזור הנוכחי שלי. יש הרבה מזה, אז אני לא יכול לזכור הכל".

על אף הטראומה שעבר, כוכב ה-MMA הודה שהוא לא ייתן לשום דבר להפריע לו בדרכו וכי הוא ימשיך להילחם. הוא הוסיף: "אל תחשבו אפילו שאני הולך לוותר או לאבד תקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully