וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהדות התורה במסר לנתניהו: לא נתמוך במינוי יו"ר הכנסת עד להתקדמות משמעותית במו"מ

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 12:55

בסיעת אגודת ישראל, שבראשה עומד יו"ר המפלגה יצחק גולדקנופף, טוענים ל"חלוקה לא מוצדקת" של תיקים. "בליכוד הולכים איתנו 40 צעדים אחורה, ומזלזלים בנו", אמרו במפלגה. בליכוד טוענים: הם מתנהלים כמו שבע סיעות נפרדות

בווידאו: לפיד נגד נתניהו: "מפרק את יסודות הדמוקרטיה מסיבות אישיות"/לע"מ

סיעת אגודת ישראל ביהדות התורה העבירה היום (שני) מסר ללשכת נתניהו שלפיה היא לא תתמוך בהחלפת יו"ר הכנסת - זאת עד להתקדמות משמעותית במשא ומתן, והגעה להסכמות על נושאים עקרוניים וחלוקת תפקידים.

הסיעה, שבראשה עומד יו"ר יהדות התורה ח"כ יצחק גולדקנופף, מונה ארבעה חברי כנסת, ובעקבותיה צפויים להצטרף גם חברי הכנסת של סיעת דגל התורה, המונה שלושה חברי כנסת נוספים, בראשם משה גפני.

הזעם של חברי יהדות התורה נובע כתוצאה מ"חלוקה לא מוצדקת", כלשונם, של תיקים ותפקידים וכן אי-התקדמות ממושכת על נושאים כמו גיוס, גיור וסעיפים מרכזיים נוספים שאותם דרשה המפלגה.
הבוקר, לאחר פרסום ההסכם הקואליציוני עם איתמר בן גביר, גילו בסיעה כי תיק ירושלים שיועד לח"כ מאיר פרוש רוקן לחלוטין וכל התקנים, התקציבים והסמכויות בו הועברו לתיק מורשת שניתן לעוצמה יהודית.

"בליכוד הולכים איתנו 40 צעדים אחורה", אמרו גורמים ביהדות התורה. "מזלזלים בנו ולא מתייחסים לדרישותינו ברצינות. הגיע הזמן לשנות זאת". מנגד, בליכוד אומרים כי המכשול המרכזי בהתנהלות מול המפלגה הוא משום שהיא מתנהלת כאילו שמדובר בשבע סיעות נפרדות ולכל אחד מחברי הכנסת יש דרישות משלו.

יצחק גולדקנופף בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
במפלגה זועמים על ריקון תיק ירושלים מתוכן. יו"ר יהדות התורה גולדקנופף/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully