וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 19 מואשם שדקר צעיר במסיבה: "גרם למעיים שלו לצאת מגופו"

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 12:16

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד איתמר בוחבוט, לפיו הוא דקר בן 18 בבטנו במהלך עימות מחוץ למסיבה במושב בשרון, וגרם לו לחתך רוחבי עמוק. על פי האישום, במהלך המסיבה בוחבוט הראה לאחד מחבריו את הסכין תוך כדי שהוא אומר: "למקרה שמישהו יעשה טעות, הכול טוב אני פה"

אילוסטרציה. ShutterStock
"למקרה שמישהו יעשה טעות, אני פה". סכין/ShutterStock

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד איתמר בוחבוט, בן 19, לאחר שדקר צעיר בן 18 במהלך עימות מחוץ למסיבה וחתך אותו באופן שגרם למעיים שלו לצאת מגופו. הצעיר מואשם בעבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט והחזקת סכין. בנוסף, הוגשה בקשה לעצור את בוחבוט עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין דניאל איקן עולה כי בוחבוט הגיע עם שני חברים למסיבה באזור המושב כפר יעבץ שבשרון, עם סכין בכיס הז'קט שלו. במהלך המסיבה, בוחבוט הראה לאחד מחבריו את הסכין תוך כדי שהוא אומר: "למקרה שמישהו יעשה טעות, הכול טוב אני פה".

במסיבה נכח גם בן ה-18 שנדקר, ובשלב מסוים של הערב החל בינו לבין בוחבוט עימות מילולי, שהוביל לעימות פיזי. בעקבות העימות יצאו השניים מהמסיבה לכיוון היציאה. על פי כתב האישום שהמתלונן הגיע לשביל היציאה מהמסיבה, הבחין בבוחבוט מתקרב לכיוונו כשבידו חפץ, כשחבריו לצידו. באישום נכתב כי הצעיר לקח מקל שהיה באזור והשניים המשיכו להתקרב אחד לעבר השני עד שבוחבוט הצמיד את ראשו אל הראש של הצעיר.

על פי כתב האישום, הצעיר היכה את בוחבוט בתגובה עם המקל בראשו. אז, באישום מתואר כי בוחבוט דקר את המתלונן באמצעות הסכין בבטנו, וגרם לחתך רוחבי עמוק בעקבותיו יצאו המעיים מגופו. מיד לאחר מכן, בוחבוט נמלט מהמקום, הלך לישון אצל אחד מחבריו, ושם שטף את הסכין ששימשה לדקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully