וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הצדיע במועל יד, נשבע נאמנות להיטלר - ונעצר

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 11:43

אדם שהצדיע במועל יד וצעק "זיג הייל" ו"הייל היטלר" בשדה התעופה בסיאטל, נעצר על ידי המשטרה. ניקולס לטני בן ה-31 הצהיר גם על נאמנותו לאדולף היטלר וקרא למלחמת גזע

אדם שהצדיע במועל יד וצעק "זיג הייל" ו"הייל היטלר" בשדה התעופה בסיאטל, נעצר על ידי המשטרה. ניקולס לטני בן ה-31 צולם על ידי הנוסעים האחרים בשדה התעופה שהמתינו לעלות לטיסת אמריקן איירליינס לדאלאס. הוא הצהיר גם על נאמנותו לאדולף היטלר וקרא למלחמת גזע.

"אתם תלכו לתא הגזים!" צעק לטני על הנוסעים ההמומים. "היהודים קיבלו את מה שמגיע להם", הוא הוסיף והצביע על אדם מקרי. "אתה פאקינג חייזר", הוא צעק עליו.

משטרת סיאטל מיהרה לעצור את לטני, מה שלא עצר בעדו להמשיך: "שמעתם פעם על התיקון הראשון?" הוא צעק על השוטרים. "אתם מפרים אותו בגלל שאני נאצי!".

ניקולס לטני, נעצר בשדה התעופה בסיאטל לאחר שהצדיע במועל יד. טוויטר, אתר רשמי
המשיך לצעוק בעודו נאסק. ניקולס לטני/אתר רשמי, טוויטר

ללטני יש היסטוריה נרחבת של אנטישמיות. הוא העלה פוסט ב-2018 שבו נכתב "האף של סטאלין היה עקום, הוא היה לגמרי יהודי". בפוסט אחר כתב לטני, "שיניתי את דעתי מאז 2015, ואיני רוצה שיזרקו את היהודים מאמריקה".

"אני לא מחבב את אדולף היטלר" כתב לאחר מכן. עם זאת, ביום אחר כתב לטני "אני תומך במהפכה. עצרו את ברני סנדרס את המזימה היהודית לבסס קומוניזם".

לטני גם כתב ספר בשם Nicholas Edward Letney's History Of The World, שם הוא מתייחס לנאצים. ב-2016 וב-2019 נעצר לטני בסיאטל בגין תקיפה במשפחה' אך התיקים נסגרו בשל חוסר ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully