וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה תאסור על נשים במדינה לשמש כאימהות פונדקאיות לזרים מחו"ל

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 9:54

לטענת דובר בפרלמנט הרוסי, העברתם של התינוקות שנולדו לנשים רוסיות לחו"ל הינו "סחר בילדים שאינו מקובל", וכי יש "לעשות הכל כדי להגן על הילדים". בד בבד ממשיכה רוסיה לשלוח חיילים לשדה הקרב באוקראינה, שמצדה מאשימה אותה בהרג 440 ילדים אוקראינים מאז החלה המלחמה

פוטין מזהיר בנאום במוסקבה מפני "העשור המסוכן ביותר מאז מלחמת העולם"/רויטרס

דובר הבית התחתון בפרלמנט הרוסי, ויאצ'סלב וולודין, אמר היום (ראשון) כי המדינה תאסור על נשים רוסיות לשמש כאימהות פונדקאיות עבור זרים מחו"ל. הודעה זו נמסרה ברקע יום האם החל היום במדינה.

לדברי וולודין, כ-45 אלף תינוקות שנולדו על ידי אמהות פונדקאיות הועברו לחו"ל בשנים האחרונות. בטלגרם הוא כתב שמדובר ב"סחר ילדים שאינו מקובל", וכי "חייבים לעשות הכל כדי להגן על ילדים". הוא הוסיף כי יאשרו את ההחלטה בתחילת דצמבר.

מחוקקים רוסיים העבירו את הצעת החוק כמעט בפה אחד בקריאה ראשונה בחודש מאי. אם היא תעבור בקריאה שלישית ואחרונה, החוק ייבדק על ידי הבית העליון של הפרלמנט, וייחתם על ידי הנשיא ולדימיר פוטין.

תלמידים רוסים עוברים הכשרה צבאית ברוסיה. רויטרס
"חייבים להגן עליהם". ילדים רוסים עוברים הכשרה צבאית ברוסיה/רויטרס

בעבר טענה ממשלת אוקראינה שרוסיה גירשה יתר מ-12 אלף ילדים אוקראינים מאז פלשה אליה הראשונה בפברואר האחרון. עוד האשימה אותה כי הרגה 440 ילדים אוקראינים במהלך המלחמה, וכי עוד מאות מוגדרים נעדרים.

בשישי האחרון נפגש פוטין עם קבוצה של אמהות של חיילים רוסים, שנשלחו להילחם באוקראינה. בפגישה אמר להן הנשיא כי בניהן "לא מתו לשווא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully