וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בש"ס: דרעי החליט לכהן כשר הפנים והבריאות בממשלה הבאה

עודכן לאחרונה: 26.11.2022 / 19:35

על פי הסיכום המסתמן עם ש"ס, היא בנוסף את תיקי הדתות והרווחה, ואת תיק האוצר ברוטציה עם בצלאל סמוטריץ' בנוסף לתיק הבריאות או התחבורה. כדי שדרעי יוכל לשמש כשר, יש צורך לקדם חוק שיקבע ששאלת הקלון תהיה רלוונטית רק במקרה של מאסר בפועל

דרעי תועד לוחש לרב הראשי יצחק יוסף: "יש מלחמה גדולה על תיק הדתות, השם ירחם"/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גורמים בש"ס אמרו הערב כי אריה דרעי החליט לכהן כשר הפנים והבריאות בממשלה הבאה. כדי שדרעי יוכל לשמש כשר, יש צורך לקדם את החוק שהגיש חבר הכנסת משה ארבל, שיבהיר כי שאלת הקלון תהיה רלוונטית רק במקרה של מאסר בפועל ולא במקרה של מאסר על תנאי, כמו זה שנגזר על דרעי.

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה הבהירה בשבוע שעבר, במכתב שנשלח ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו, כי ניתן להטיל קלון על מי שנגזר עליו עונש מאסר על תנאי. לכן, על פי עמדתה, יו"ר ש"ס אריה דרעי לא יוכל להתמנות לשר, אך יוכל לכהן כחבר כנסת. בנוסף, בהרב מיארה העבירה את ההכרעה בנושא לוועדת הבחירות המרכזית, והוסיפה כי הייעוץ המשפטי לממשלה כבר נדרש לסוגיה בעבר, והחזיק באותה העמדה.

אריה דרעי בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
אריה דרעי בהשבעת הכנסת, 15 בנובמבר 2022/ראובן קסטרו

על פי הסיכום המסתמן בין הליכוד לש"ס, תקבל ש"ס את התיקים פנים, תחבורה או בריאות, דתות, רווחה ואת הרשות לפריפריה חברתית תחת משרד הפנים. אתמול פורסם כי על פי הסיכום, דרעי יכהן כמשנה לראש הממשלה. כמו כן תקבל ש"ס את תיק האוצר ברוטציה עם בצלאל סמוטריץ', כעבור מחצית מתקופת כהונת הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully