וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשה תנועת הרכבות שהופסקה בגלל תקלת איתות

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 6:06

בשל התקלה, הוחלט ברכבת ישראל כי לא יופעלו רכבות נוסעים בכל התחנות. אמש הצליחו להתגבר צוותי הרכבת על התקלה, והתנועה חודשה החל מחצות - כולל קו תל אביב-נתב"ג-ירושלים

בווידאו: צפיפות עומס ואיחורים בעקבות שיבושים בתחנות ת"א של הרכבת, 10 בפברואר 2022/יפעת רוזנברג

תנועת הרכבות הופסקה אמש (שבת) בכל רחבי הארץ, זאת בשל תקלה טכנית חריגה - כך הודיעה רכבת ישראל. לפי החברה מדובר היה בתקלה במערכת האיתות האחראית על השליטה ברכבות. מומחים מטעם החברה פעלו כדי לתקן את התקלה. מאוחר יותר פורסם כי צוותי הרכבת התגברו עליה, ותנועת הרכבות חודשה החל מחצות הלילה - כולל קו תל אביב-נתב"ג-ירושלים.

בתחילה הודיעו ברכבת ישראל כי הרכבות יחזרו לפעול כבר אתמול בערב, אך החברה חזרה בה וחליטה להשבית את הנסיעות ליום זה. התקלה הארצית גרמה לנפילת מחשב האיתות המרכזי לסירוגין, ולא איפשרה הפעלת תנועת רכבות בבטחה עד לתיקונה.

שיבושים קשים בתנועת הרכבות בקו בנימינה תל אביב, בעקבות תקלה ברכבת השלום 23 באוקטבור 2022. צוריה זאבי, TPS
שיבושים בתנועת הרכבות בקו בנימינה-תל אביב, 23 באוקטובר 2022/TPS, צוריה זאבי

לפני כשבועיים שובשה תנועת הרכבות למשך שעות ארוכות בקטע העמוס שבין ראשון לציון לבת ים, השפיעה על חלקים נוספים מרשת הרכבות, וגרמה לאלפי נוסעים להגיע באיחור משמעותי למחוז חפצם.

האירוע החל סמוך לשעה שבע בבוקר, כשכבל חשמל המשרת את תשתית חישמול הרכבת, סמוך לתחנת ראשון לציון, הפסיק לתפקד, מה שעצר את אספקת החשמל לאחת משתי המסילות בקטע. בתגובה לתקלה עברו ברכבת ישראל לפעול על מסילה אחת באמצעות רכבת דיזל. על כן, הגיעו הרכבות בתדירות מופחתת, תוך צבירת איחורים ועומסים בקרונות ועל הרציפים בכל הקטע שבין אשקלון להרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully