וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לפחות 8 הרוגים ו-13 נעדרים במפולת סלעים באי נופש במדינה

עודכן לאחרונה: 26.11.2022 / 14:09

מפולת סלעים שנגרמה עקב גשם כבד באי האיטלקי איסקיה הביאה למותם של לפחות שמונה בני אדם ולהעדרותם של 13 נוספים. כוחות הכיבוי שפועלים לאיתור הנעדרים סיפרו כי מזג האוויר הסוער מקשה על החילוץ

לפחות 8 הרוגים ו-13 נעדרים במפולת הרים באי איסקיה באיטליה. 26 בנובמבר 2022/רויטרס

לפחות שמונה בני אדם נהרגו הבוקר (שבת) במפולת סלעים שפקדה את אי הנופש האיטלקי איסקיה, 13 נוספים הוגדרו כנעדרים. המפולת, התרחשה כתוצאה מגשמים כבדים שירדו בעיר. כוחות הכיבוי במדינה דיווחו בציוץ בטוויטר כי נעשות בשטח פעולות לאיתורם.

מכבי האש סיפרו כי ההגעה לאי מורכבת עקב הקושי בהגעה עם סירות מנוע ומסוקים במזג האוויר הסוער. עוד מסרו מכבי האש כי עם זאת, הצליחו לחלץ שני נוסעים שמכוניתם נסחפה לים.

לפחות 8 הרוגים ו-13 נעדרים במפולת הרים באי איסקיה באיטליה. 26 בנובמבר 2022. רויטרס
לפחות שמונה נהרגו ו-13 נוספים הוגדרו כנעדרים. תיעוד מהאי לאחר המפולת/רויטרס
לפחות 8 הרוגים ו-13 נעדרים במפולת הרים באי איסקיה באיטליה. 26 בנובמבר 2022. רויטרס
כוחות הכיבוי הצליחו לחלץ שני נוסעים שמכוניתם נסחפה לים. תיעוד מהאי לאחר המפולת/רויטרס

ראש ממשלת איטליה ג'ורג'יה מלוני מסרה כי היא נמצאת בקשר הדוק עם שר ההגנה האזרחית נלו מוסומצי, מחלקת ההגנה האזרחית וכן אזור קמפניה, "כדי לעקוב אחר התפתחות גל מזג האוויר הסוער שפקד את איסקיה". מוסומצי מסר כי ילד צעיר היה בין הנעדרים, והוסיף כי משפחות בסכנה מפונות.

בחודש יולי האחרון גושי קרח ענקיים התנתקו באלפים האיטלקיים וחלקים מהקרחונים קרסו עקב טמפרטורות שיא במקום וגל חום כבד במדינה. לפי הרשויות המקומיות, שבעה בני אדם נהרגו, שמונה מטיילים בהר נפצעו, ושמונה נוספים נמצאו חיים לאחר שהוגדרו נעדרים במשך כמעט יומיים. המפולת, התרחשה על הר המרמולדה, ההר הגבוה ביותר בהרי הדולומטים - רכס הרים המהווה חלק מהאלפים האיטלקיים. גובהו יותר מ-3,300 מטרים. הקרח קרס במסלול המשמש מטיילים ומטפסים כדי להגיע לפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully