וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רב-טוראי אוליביירה": השוטר הפרוותי של משטרת ריו שהפך לכוכב אינסטגרם

עודכן לאחרונה: 26.11.2022 / 10:02

קצין משטרה מצא את הכלבלב כשהוא נטוש, פצוע ורעב - ומיד אימץ אותו. לאחר מכן החליט לצלם אותו כשהוא לבוש מדים, וחמוש באקדח צעצוע ומשקפי שמש. הצילומים עברו מהקבוצה הסגורה של תחנת המשטרה, לרשתות. "אם אני לא מפרסם תמונה שלו במשך כמה ימים, אנשים דורשים שאעשה זאת"

כלב המשטרה של ברזיל. 26 לנובמבר 2022. רויטרס
רב-טוראי אוליביירה, התוספת הפרוותית למשטרת ריו/רויטרס

"רב-טוראי אוליביירה" הוא הכינוי שניתן לכלב המשטרה החדש של משטרת ריו, בברזיל. הכלב צולם כשהוא לבוש במדי שוטר, עם אקד פלסטיק ומשקפי שמש, נוסע בניידת המשטרתית ברחבי ריו, והפך בין לילה לכוכב ברשתות החברתיות. "אם אני לא מפרסם תמונה שלו במשך כמה ימים, אנשים דורשים שאעשה זאת", סיפר קצין המשטרה שאימץ אותו.

הכלב אומץ על ידי קצין המשטרה כריסטיאנו אוליביירה בשנת 2019, אחרי שמצא אותו כגור ברחוב, כשהוא נטוש, פצוע ורעב, ומיד החליט לקחת אותו. יום אחד, החליט אוליביירה להלביש את הכלבלב במדי המשטרה, ובנוסף נתן לו אקדח צעצוע ומשקפי שמש. "לקחתי מעיל, חולצת משטרה ושמתי עליו כבדיחה. צילמתי ושלחתי לקבוצות הסגל של התחנה שלנו ופרסמתי אותם שם", סיפר הקצין. "ואז הבדיחה התחילה להיות ויראלית".

מאז מפטרל "רב"ט אוליביירה" יחד עם משטרת ריו דה ז'נרו ומסייע להם לשמור על החוק, נוסע איתם בניידות ורץ לצד האופנועים. מאז גם נפתח לכלבלב חשבון אינסטגרם משלו, שהספיק לצבור כבר יותר מ-117,000 עוקבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully