וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בטיול השנתי: המורה לשל"ח התמוטט לעיני התלמידות ומת

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 13:11

יוסי כהן, מורה לשל"ח בבית ספר בבית שמש טייל הבוקר עם תלמידותיו באילת כחלק מעבודתו, אך שלפתע התמוטט לנגד עיניהן. הוא פונה לבית החולים יוספטל שבעיר, ושם לאחר זמן מה נקבע מותו. צוותי חינוך מלווים את התלמידות ומסייעים להן לעבד את המקרה ולאפשר חזרה לביה"ס

יוסי כהן, מורה לשל"ח מבית שמש שנפטר במהלך טיול שנתי. באדיבות המשפחה
מותו נקבע בבית החולים. יוסי כהן/באדיבות המשפחה

יוסי כהן, אב לארבעה ילדים ומורה לשל"ח בן 59 מבית שמש, התמוטט הבוקר (חמישי) במהלך טיול באילת לעיני התלמידות. מאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים יוספטל בעיר.

מעיריית בית שמש נמסר על המקרה כי "הבוקר במהלך טיול שנתי באילת של בנות כיתה י"א-י"ב מאולפנת 'אהבת ישראל' התמוטט המורה לשל"ח יוסי כהן, הוא פונה לבית החולים יוספטל ושם נפטר. עיריית בית שמש אבלה ומשתתפת בצער עמוק עם פטירתו של המורה יוסי כהן ושולחת תנחומים לרעייתו היקרה רחל, עובדת מחלקת הקליטה בעירייה, למשפחה היקרה ולכל קהילת 'אהבת ישראל'".

צוותי מנהל חינוך נוער וקהילה של עיריית בית שמש הודיעו כי מרגע היוודע האסון הם מלווים את תלמידות בית הספר וצוותי החינוך. "בנות כיתה י"א ו-י"ב והצוות החינוכי נפגשו מיד לאחר המקרה עם צוותים מקצועים בעיר אילת כדי לעבד את האסון הנורא ולאפשר חזרה לבית הספר ולעיר", מסרו.

  • עוד באותו נושא:
  • מורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully