וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ריב בין נהגים: צעיר בן 26 תקף במוט של נרגילה נהג במזרח ירושלים

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 18:02

הצעיר, תושב עין נקובא, הצטרף לקטטה שפרצה בכביש בין קרוב משפחתו לבין נהג רכב, שביקש לעצור את תנועת נתיב נסיעתו כדי לעקוף מכשול בכביש. השניים הכו את הנהג בראשו ופצעו אותו. משטרת מחוז ירושלים עצרה את בן ה-26 ואתמול הוגש נגדו כתב אישום

ריב בין נהגים במזרח ירושלים הידרדר לתקיפה באמצעות נרגילה/יחידות התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים

יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים הגישה אתמול (רביעי) כתב אישום נגד ראפת אבו גמעה, תושב עין נקובא בן 26, שתקף באמצעות מוט של נרגילה נהג רכב בכביש במזרח ירושלים. מכתב האישום עולה כי אבו גמעה תקף את הנהג יחד עם אדם נוסף לאחר שהנהג ביקש לעבור עם רכבו בכביש.

המקרה אירע בתחילת החודש, אז נסעו הנהג שהותקף ועוד שניים, כולם תושבי מזרח ירושלים, בשכונת א-טור, ונתקלו בחסימה בנתיב הנסיעה ברחוב אל חרדוב בשל רכב תקוע. אחד הנוסעים יצא מהרכב וניסה לעצור את התנועה שהגיעה ממול כדי שיוכלו לעקוף את החסימה, ולהמשיך בנסיעה. קרוב משפחתו של הנאשם, שהגיע לשם ברכבו, סירב להיענות לבקשה, ודרש מהשלושה לפנות את נתיב הנסיעה. לאחר מכן יצא מהרכב והחל להכות את הנהג, ובין השניים התפתח עימות כששני הנוסעים הנוספים ברכב ניסו להפריד ביניהם.

זמן קצר לאחר מכן הגיע למקום בריצה הנאשם, והצטרף לקטטה. הוא הכה את הנהג בפניו, ואז ניגש יחד עם קרוב משפחתו לחנות נרגילות סמוכה והצטייד במוט מתכת של נרגילה. קרוב משפחתו לקח לידיו כד של נרגילה. כשהשניים קרבו לעבר הנהג שביקש לעקוף את החסימה, הם החלו להכות אותו בראשו, וכתוצאה מכך גרמו לו לחתך משמעותי ולשפשופים בראשו ובמצחו.

ריב בין נהגים במזרח ירושלים הידרדר לתקיפה באמצעות נרגילה. ללא, מערכת וואלה!
מתוך תיעוד הקטטה במזרח ירושלים/מערכת וואלה!, ללא

קצין החקירות והמודיעין של תחנת שלם במחוז ירושלים רפ"ק נדב רפפורט מסר: "בעקבות אירוע האלימות החמור, נעצר החשוד תוך פעילות חקירתית של תחנת שלם במחוז ירושלים, והיום הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים. בהתאם למדיניות מפקד המחוז נמשיך לפעול כנגד אירועי אלימות מכול סוג שהיא, ביד קשה ללא פשרות במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully