וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב הכנרת: 6 נופשים חולצו לאחר שסירתם טבעה

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 18:37

בשעה 14:00 קיבלה המשטרה שיחת מצוקה משישה נופשים שסירתם החלה להתמלא במים ולטבוע. כוחות השיטור הימי הגיעו למקום וחילצו את השישה, אומנם הסירה כבר טבעה לגמרי אל תחתית הכנרת. מהמשטרה נסמר כי כל הנראה מדובר בתקלה במשאבה של הסירה

סירה ועליה שישה בני אדם טבעה היום (רביעי) בכנרת. השישה לא נפגעו וחולצו מהמים על ידי כוחות משטרה. מהמשטרה נמסר כי הסירה טבעה ככל הנראה עקב תקלה במשאבה, שהייתה אמורה לשאוב מים שנכנסים לכלי השיט.

האירוע התרחש היום בצהריים, סמוך לשעה 14:00, כששישה תושבי מרכז הארץ שיצאו לשיט התקשרו למשטרה ודיווחו כי הם במצוקה, וכי מים רבים חדרו אלתוך הסירה שלהם. הסירה הייתה בעומק הכנרת, במרחק של כמה קילומטרים מהחוף הקרוב ביותר.

מקום שבו טבעה סירת נופשים בכנרת 23 בנובמבר 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
מקום טביעתה של הסירה בכנרת/אתר רשמי, דוברות המשטרה

השוטרים ניסים איפרגן וגושאן גרחד יצאו לכיוונם של הנופשים על סירה של השיטור הימי, ובדרך הנחו את השישה ללבוש אפודי הצלה ולהמתין בירכתי הסירה. השוטרים הגיעו אליהם לאחר שמונה ודקות והעלו אותם אל סירת המשטרה. בשלב הזה סירתם של הנופשים שקעה לרובה במים, ולא היה ניתן למנוע את צלילתה אל תחתית הכנרת.

מפקד יחידת השיטור הימי רב פקד ואליד עותמאן אמר כי הסיבה לטביעת הסירה כי ככל הנראה משאבת המים, שאמורה לשאוב את המים הנכנסים לכלי, לא פעלה. עוד אפשרות היא שמשיט הסירה שכח לסגור את אחד השתומים לפני היציאה לשייט. המשטרה הדגישה כי בעונה ו יש רוחות מזרחיות חזקות, ועל כן יש להיהר בכניסה לכנרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully