וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תסתמי, את רוצה בכוח?": צעיר ונער מפתח תקווה הורשעו באונס בת 13

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 16:38

בית המשפט הרשיע את יוסף אבוטבול בן ה-21 יחד עם נער נוסף שאנסו את הנערה בביתו של הראשון, הכו אותה, תיעדו את המעשים ושיתפו את הסרטונים ברשת. הם הודו במעשים במסגרת הסדר טיעון בין הצדדים

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה/שלומי גבאי

בית המשפט המחוזי הרשיע היום (רביעי) את יוסף אבוטבול, תושב פתח תקווה בן 21 ונער בן 16 מהעיר באונס של בת 13. מכתב האישום שבו הודו הנאשמים במסגרת הסדר טיעון עולה כי השניים אנסו את בת ה-13 בביתו של אבוטבול, הכו אותה, תיעדו את המעשים והפיצו אותם לחבריהם ברשתות.

האירועים התרחשו לפני כשנתיים, אז פנה בן ה-16 לבת ה-13 שהצטרפה אליו לביתו של אבוטבול. כשהגיעו, אבוטבול ביקש ממנה להיכנס לחדר השינה שלו, ניסה להפשיט אותה אך היא התנגדה. בתגובה אמר: "את לא חוזרת עד שאת נותנת לי".

השניים איימו עליה שאם לא תעשה כדבריו של אבוטבול היא "לא תחזור הביתה". היא הבינה שחזרתה הביתה תלויה בהם, ולכן פשטה את בגדיה בנוכחות אבוטבול, והוא ביצע בה מעשה סדום ואינוס. לאחר מכן, בעוד הקטינה ממהרת להתלבש, הזמין אבוטבול את הקטין להיכנס בחזרה לחדר, אז ביקשה ממנו הקטינה שיחזיר אותה לביתה, והוא השיב: "לא, מה איתי?".

היא ניסתה להתנגד לבקשותיו של בן ה-16 והוא בתגובה צעק עליה: "את רוצה שאני אכניס לך בכוח? ..." והוסיף לאיים ולקלל אותה. בשלב מסוים הקטינה הבחינה בכך שאבוטבול מתעד את המעשים בטלפון הנייד שלו, וכשביקשה ממנו לחדול, אך הוא טען שהוא לא מצלם אותה. בהמשך, חרף התנגדותה, ביצע בה הקטין מעשה אינוס תוך שהוא מכה ומקלל אותה.

במקביל, הבחינה כי אבוטבול עדיין מתעד את המעשים והפצירה בו למחוק את הסרטונים, אך הוא בתגובה ענה לה: "לא לצעוק, תסתמי".

יום לאחר שביצעו את המעשים, אבוטבול שלח לקבוצה באפליקציית ווטסאפ, ללא הסכמת הקטינה, סרטונים אשר צילם במהלך האירוע. הסרטונים הופצו על ידי חברי הקבוצה לאחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully