וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיר, שנפצע בתאונה בג'נין, מורדם ומונשם: "עוד 4 ימים הוא בן 18, מתפללים שייצא מזה"

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 22:37

מצבו של אדיר דקסה, תושב דליית אל כרמל שנפצע בתאונה בברטעה בה נהרג חברו טירן פרו, מוסיף להיות קשה לאחר שעבר ניתוח בראשו בבית החולים רמב"ם. אחותו סיפרה בכאב: "מזל שהטיסו אותו במסוק לבית חולים. לא מאחלת סיטואציה כזו לאף אחד"

מצבו של אדיר דקסה, בן 18 מדליית אל כרמל שנפצע קשה בתאונה אתמול סמוך לג'נין, מוסיף להיות קשה. דקסה מורדם ומונשם בבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שאתמול הוטס במסוק מאזור התאונה.

"יש לנו מזל שהוא הוטס לכאן, בבית חולים נותנים לו את הטיפול הטוב ביותר", אמרה אחותו יארה. "אנחנו מקווים שייצא מהמצב הזה, עוד ארבעה ימים הוא בן 18. לא מאחלת סיטואציה כזו לאף אחד. טסנו לג'נין איך ששמענו על התאונה". יארה סיפרה גם על חברו של אחיה, טירן פרו, שנהרג בתאונה וגופתו נחטפה על ידי חמושים, ואמרה בבכי כי היה בן בית אצלם. "זה כאב שאין להסביר אותו במילים, זה לא נתפס. זה שחטפו אותו - זה הכי אכזרי שיש. מקווה שיחזירו אותו בהקדם".

זירת תאונת דרכים בברטעה. 22 בנובמבר 2022. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
זירת התאונה סמוך לג'נין, אתמול/תמונות גולשים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים
טירן פרו, שנהרג בתאונת דרכים בברטעה וגופתו נחטפה על ידי חמושים. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה
טירן פרו, שנהרג בתאונה/מערכת וואלה, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

פרו ודקסה, שניהם בני 18 בני העדה הדרוזית, תלמידי כיתה י"ב, הגיעו לכפר ברטעה, שחציו מצוי בשטח ישראל וחציו השני בשטח הפלסטיני, במטרה לערוך קניות. לאחר שנקלעו לתאונת הדרכים הקשה, נעשו מאמצים לפנות את פרו לישראל, בסיוע ראש מועצת דליית אל כרמל רפיק חלבי, ומתאם פעולות הממשלה בשטחים, רסאן עליאן. בשל פציעותיו הקשות, הוא טופל על ידי אנשי רפואה פלסטינים במקום ופונה לבית החולים בעיר ג'נין. דקסה פונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה.

לאחר שמת מפצעיו בבית החולים אבן סינא בג'נין, גופתו של פרו נחטפה על ידי חמושים פלסטינים, שסברו שהוא איש כוחות הביטחון של ישראל הפועל כמסתערב. מדובר צה"ל נמסר כי "הציפייה שהגופה תוחזר למשפחתו בישראל בהקדם, כצעד הומניטרי נדרש".

כעת נעשים מאמצים להשיב את גופתו, כשבשלב זה גם מנגנוני הביטחון הפלסטיניים מעורבים, אך הם מתקשים להוציא את הגופה מידי החמושים. אנשי מנגנוני הביטחון אף הגיעו עם כלי רכב ממוגנים לבצע פעולה של הידברות, אך החמושים פתחו בתגובה באש לעברם. גורם ביטחוני סיפר כי הייתה התקדמות משמעותית בהתערבות מנגנוני הביטחון הפלסטיניים ומושל ג'נין, וכי הגופה עמדה להימסר, אך שוב נחטפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully