וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעבור 1.7 מיליון דולר - תוכלו לגור בבית של "הגוניס"

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 14:42

הבית הוויקטוריאני הישן שמופיע בסרט האגדי משנות ה-80 עומד למכירה באסטוריה, אורגון. העיר חוגגת את "יום גוניס" ב-7 ביוני, תאריך עליית הסרט לאקרנים, ואלפי אנשים מגיעים לאירוע מדי שנה

אוהדי הסרט "הגוניס" תתחילו לחסוך: הבית הוויקטוריאני הישן שמופיע בסרט האגדי משנות ה-80 עומד למכירה באסטוריה, אורגון. "יש כמה מתעניינים כעת", אמר סוכן הנדל"ן ג'ורדן מילר לסוכנות הידיעות AP. "נראה כי הכוונה של כולם היא לפתוח את הבית יותר ולתת לציבור גישה גדולה יותר", הוא הוסיף.

המחיר המבוקש לבית שנבנה ב-1896 ומשקיף על נהר קולומביה שזורם לאוקיינוס השקט, הוא 1.7 מיילון דולר באתר זילו, שם הוא מתואר כ"מלא בהיסטוריה, נוסטלגיה ופרסום איקוני".

מאז שהסרט עלה לאקרנים ב-1985, אוהדים צובאים על הבית בצפון מערב אורגון, באזור הנמל ההיסטורי של אסטוריה. העיר גם חוגגת את "יום גוניס" ב-7 ביוני, תאריך עליית הסרט לאקרנים, ואלפי אנשים מגיעים לאירוע מדי שנה.

לאחר שחגיגות ה-30 לצאת הסרט משכו כ-1,500 מבקרים מדי יום ב-2015, הבעלים של הבית, סנדי פטרסון, תלתה שלטי "אין מעבר" שאוסרים על תיירים לתהקרב לנכס. באוגוסט האחרון היא פתחה את הבית שוב לציבור.

הבית של "הגוניס" עומד למכירה. טוויטר, אתר רשמי
הבית המפורסם/אתר רשמי, טוויטר
הבית של "הגוניס" עומד למכירה. טוויטר, אתר רשמי
הבית המפורסם/אתר רשמי, טוויטר
מתוך "הגוניס". מתוך "הגוניס", צילום מסך
מתוך "הגוניס"/צילום מסך, מתוך "הגוניס"
טריילר הסרט "הגוניס"/נטפליקס

סרט ההרפתקאות בבימויו של סטיבן ספילברג מציג לראווה את קו החוף הפראי של אסטוריה. הנוף הזה כיכב גם בסרטים אחרים כמו "שוטר בגן ילדים" עם ארנולד שוורצנגר.

לדברי מילר, נראה כי הקונים הפוטנציאליים אינם רוצים לגור בבית באופן קבוע, אלא להפוך אותו למושא התשוקה שלהם. "זאת קניית כיף כזאת. מי שיקנה את הבית יהי עד לזרם רציף של אנשים שמחים שמגיעים כדי להגשים את חלום ילדותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully