וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה: תינוק נהרג במתקפת טילים רוסית על מחלקת יולדות

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 10:47

אמו של התינוק ורופא ניצלו מההריסות של בית חולים בווילניאנסק במחוז זפוריז'יה, אך התינוק לא שרד. לדברי שירותי החירום של אוקראינה, האישה ילדה את התינוק זמן קצר לפני המתקפה

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי גינה היום (רביעי) מתקפה רוסית על מחלקת יולדות בבית חולים בדרום המדינה, שבה נהרג תינוק שאך נולד. אמו של התינוק ורופא ניצלו מההריסות של בית חולים בווילניאנסק במחוז זפוריז'יה, בעקבות מתקפת טילים, אך התינוק לא שרד. לדברי שירותי החירום של אוקראינה, האישה ילדה את התינוק במחלקת יולדות בעיר זמן קצר לפני המתקפה.

"מדינת הטרור ממשיכה להילחם נגד אזרחים ויעדים אזרחיים", אמר זלנסקי. "האויב החליט שוב לנסות להשיג באמצעות טרור ורצח את מה שאינו מצליח להשיג במשך תשעה חודשים, ולא יצליח להשיג גם בעתיד. במקום זאת, הוא יצטרך ליטול אחריות על כל הרשע שהביא למדינה שלנו".

וילניאנסק היא עיר בשליטה אוקראינית. חלקים ממחוז זפוריז'יה, שבה היא נמצאת, נשלטים על ידי רוסיה, שטוענת כי זה שטח רוסי.

מתקפת טילים על מחלקת יולדות במחוז זפוריז'יה באוקראינה. טוויטר, אתר רשמי
מתקפת טילים על מחלקת יולדות במחוז זפוריז'יה/אתר רשמי, טוויטר
מתקפת טילים על מחלקת יולדות במחוז זפוריז'יה באוקראינה. טוויטר, אתר רשמי
מתקפת טילים על מחלקת יולדות במחוז זפוריז'יה/אתר רשמי, טוויטר
מתקפת טילים על מחלקת יולדות במחוז זפוריז'יה באוקראינה. רויטרס
מתקפת טילים על מחלקת יולדות במחוז זפוריז'יה/רויטרס

מוקדם יותר, מפקד המינהל הצבאי של מחוז זפוריז'יה, אולכסנדר סטרקוש, כתב בטלגרם כי הכוחות הרוסיים "שיגרו טילים עצומים לעבר מחלקת יולדות קטנה בבית חולים וילניאנסק. צער ממלא את לבנו".

במרץ, פצצות רוסיות הרסו מחלקת יולדות במריופול, ושלושה בני אדם נהרגו. אישה בהריון שהיתה אז במחלקה, מתה לאחר מכן, כמו גם התינוק.

מדינות ה-7G מתכוננות להודיע היום על הגבלת מחיר על יצוא נפט רוסי, אמר אתמול גורם בכיר במשרד האוצר האמריקני. ההגבלה תיכנס לתוקף ב-5 בדצמבר על יצואנ פט רוסי באמצעות הים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully