וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החמושים ניתקו את טירן מהמכשירים בבית החולים בג'נין בעודו בחיים"

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 11:01

אדי פרו, דודו של הישראלי בן ה-18 שנהרג בתאונת דרכים בשטחי הרשות וגופתו נחטפה, שחזר ב-103 את האירוע, שהתרחש מול עיניו ועיני אבי הצעיר: "30 רעולי פנים עם נשקים נכנסו לבית החולים, חטפו אותו וברחו". האב: "לא נשקוט עד שיחזור"

בווידאו: אדי, דודו של הדי פרי בשיחה עם אלוף רסאן עליאן/מערכת וואלה!

אדי פרו, דודו של טירן פרו בן ה-18, הצעיר הישראלי שגופתו נחטפה בידי חמושים בג'נין, טען הבוקר (רביעי) כי החמושים ניתקו את אחיינו מהמכשירים בבית החולים בעודו בחיים וחטפו אותו. פרו נפצע אתמול בתאונת דרכים בג'נין, שאליה הגיע יחד עם חברו כדי לתקן את רכבו. חברו פונה לבית חולים בישראל, בעוד פרו טופל בבית חולים מקומי בשל מצבו הקשה.

"לא יכולנו להביא אותו כי כל העברה כזו כרוכה בחיים שלו - העדפנו להשאיר אותו בבית החולים", אמר בריאיון לתכנית "שבע תשע" ב-103. לדבריו, "לאחר הניתוח מצבו היה קשה, אך יציב ובשעות הערב, לקראת השעה 20:00, מגיעים לשם חמושים רעולי פנים, בסביבות 30 איש, עם נשקים שלופים, יריות, נכנסים לבית החולים, חוטפים את האחיין שלי, מנתקים אותו מהמכשירים בעודו בחיים ובורחים משם".

הוא הוסיף כי "בכל הערוצים יש התקדמויות, אנחנו מעודכנים, אבל עד לרגע זה כל המאמצים האלה לא הביאו לנו, לצערי, שום תשובה משמחת שאכן החזירו לנו את המנוח הביתה. כולנו תקווה שבדקות הקרובות זה אכן יקרה, נקווה שיגלו טיפה אנושיות ויחזירו את הילד להוריו".

טירן פרו, שנהרג בתאונת דרכים בברטעה וגופתו נחטפה על ידי חמושים. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
טירן פרו/מערכת וואלה!, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אביו של טיראן, חוסאם, שנכח אף הוא בתאונה, אמר הבוקר בדמעות בפתח הבית ביישוב: "אני מבקש דבר אחד. שיחזירו את הבן שלי ולא נשקוט עד שיחזור". שר הביטחון בני גנץ שוחח טלפונית האב והבטיח: "הגופה תחזור, זה יקרה".

הדוד אדי, שגם הוא היה עד לתאונה, סיפר כי "זה היה יכול להגמר עוד יותר גרוע. ישבנו מחוץ לטיפול נמרץ. הגיעו החמושים של הג'יהאד האיסלאמי כשהוא עוד היה בחיים, הם חשבו שהוא מסתערב, מישהו רמז לנו בעיניים שהסתלק. עוד הספקתי לומר כמה מילים בעגה פלסטינית שלא יחשדו בנו שאנחנו ישראלים. הם נכנסו פנימה, ניתקו אותו מהמכשירים והרגו אותו. זרקו אותו כמו שק לתא מטען של רכב ויצאו בחראקה. אחר כך קבוצה אחרת של חמושים שלהם חטפה אותו מהם. הגיע מישהו לקח אותנו והבריח אותנו משם לפני שיחטפו גם אותנו".

עוד בוואלה!

צעיר ישראלי נהרג בתאונת דרכים בשטח הרשות - פלסטינים חטפו את גופתו

לכתבה המלאה

ראש המועצה המקומית של דלית אל-כרמל, רפיק חלבי, אמר הבוקר כי ביישוב "עובדים בכמה מישורים. מנענו הבוקר כניסה של פלסטינים לכפר כדי שלא יהיו בעיות. משרד החינוך מסייע, רסאן עליאן מסייע. יש רצון לעצרת כאן אחר הצהריים. בינתיים אנחנו לא מקדמים את זה".

בבית הספר דרכא, שבו למד טיראן, הגיעו הבוקר צוותי פסיכולוגים של המועצה המקומית מתוגברים ביועצים חיצוניים ונפגשו עם המורים. "צריך קודם כל להכין אותם", אמרה אחת שנכנסה בשער. "זו סיטואציה קשה שלא היתה לנו עוד ונצטרך לסייע להם לסייע לתלמידים להתמודד איתה".

נסרין, אימא לתלמיד י"א בבית הספר, סיפרה לוואלה!: "לא ישנתי כל הלילה. עברנו אסונות בכפר ואנחנו במשפחה עברנו אסון אישי ואיבדתי את בעלי, והכל צף עכשיו. מצד שני אני גם יודעת שצריך להתמודד עם זה. הערתי את הבן, נתתי לו לדבר, לפרוק, זה חשוב מאד. עמדתי על זה שילך לבית הספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully