וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקאים רוסים עבדו על נשיא פולין בטלפון - והתחזו לנשיא צרפת

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 17:27

בהקלטה של שיחה שהועלתה לאינטרנט על ידי הקומיקאים בובאן ולקסוס, הנשיא הפולני דודה נשמע משוחח באנגלית עם בן שיחו "הנשיא מקרון", שמנסה לחקות מבטא צרפתי, בלילה בו פגע טיל רוסי בשטח פולין. השניים כבר הפילו בפח בעבר את מקרון עצמו, בוריס ג'ונסון ואלטון ג'ון

נשיא פולין אנדז'יי דודה נפל קורבן למתחזה שהעמיד פנים שהוא נשיא צרפת עמנואל מקרון בלילה שבו פגע טיל בכפר בשטח פולין ליד הגבול עם אוקראינה, כך הודתה היום (שלישי) לשכתו.

בהקלטה בת שבע וחצי דקות של שיחת הטלפון שהועלתה לאינטרנט על ידי הקומיקאים הרוסים בובאן ולקסוס - ולדימיר קוזנצ'וב ואלכסיי סטוליארוב - הנשיא הפולני נשמע מדבר באנגלית עם בן שיחו שמנסה לחקות מבטא צרפתי. השיחה, השנייה השנה שבה הקומיקאים הרוסים מצליחים לשטות בדודה, נערכה בערב שבו העולם חשש מפני מלחמת עולם שלישית.

"עמנואל, תאמין לי, אני מאוד זהיר", אמר דודה לבן שיחו. "איני רוצה מלחמה עם רוסיה, ותאמין לי, אני מאוד זהיר, מאוד מאוד זהיר".

בובאן ולקסוס, קומיקאים רוסים. טוויטר, אתר רשמי
בובאן ולקסוס הם ולדימיר קוזנצ'וב ואלכסיי סטוליארוב/אתר רשמי, טוויטר
נשיא צרפת עמנואל מקרון עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, קייב, יוני 2022. רויטרס
עמנואל מקרון עם וולודימיר זלנסקי/רויטרס

לשכתו של דודה צייצה כי "לאחר נפילת הטילים, במהלך שורת שיחות עם מנהיגים מרחבי העולם, אדם שהתחזה לנשיא צרפת עמנואל מקרון, הצליח להתחבר לטלפון של נשיא. במהלך השיחה, הנשיא אנדז'יי דודה הבין כי מדובר בניסיון מתיחה וסיים את השיחה". הלשכה של דודה חוקרת כעת כיצד הצליח המתקשר להתחבר לטלפון של הנשיא.

ב-2020, בובאן ולקסוס התקשרו לדודה והתחזו למזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש. השניים ידועים ברוסיה בניסיונות מתיחה של סלבריטאים ופוליטיקאים, וערכו שיחות טלפון מזויפות בין השאר למקרון, לזמר אלטון ג'ון וראש ממשלת בריטניה לשעבר בוריס ג'ונסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully