וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לאחר שנמלט: שי אביטל יוסגר לישראל

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 14:22

בית המשפט בהולנד קיבלת את בקשת המדינה והחליט להסגיר את סוכן הדוגמניות החשוד בעבירות מין. עורכי דינו של אביטל: "מעולם לא הייתה לו כוונה שלא לחזור לישראל, הדיון בהולנד לא קשור לשאלת חפותו"

בווידאו: הצהרה של רח"ט מודיעין, תת-ניצב דרור אסרף אודות מעצרו של שי אביטל/דובורת המשטרה

סוכן הדוגמניות שי אביטל החשוד בעבירות מין יוסגר לישראל - כך קבע היום (שלישי) בית המשפט בהולנד. זאת, כשנה לאחר שנמלט אביטל מישראל, לאחר שעלו נגדו חשדות בגין עבירות מין שונות.

הדיון בבית המשפט באמסטרדם התקיים לאחר שישראל הגישה בקשת הסגרה שנבחנה על ידי בית המשפט ההולנדי. כעת, אביטל צפוי להגיע לישראל, להיעצר ולהיחקר במשטרת מחוז תל אביב המנהלת את התיק.

פרקליטיו של אביטל, ששי גז ושרון נהרי, מסרו בתגובה להחלטה: "המשפט יתנהל בארץ ולא בהולנד. הטענות שהועלו בביהמש בהולנד, בעיקרן משפטיות ועוסקות אך ורק בסוגיית הסגרתו. אין לדיון כל קשר לשאלת חפותו לה הוא טוען כל העת. מעולם לא היתה לשי כל כוונה שלא לחזור לישראל ולהוכיח את חפותו".

שי אביטל. ניר פקין
אביטל/ניר פקין

אביטל נמלט מישראל לבודפשט זמן קצר לאחר שעלו החשדות נגדו בעקבות תלונות של שורת דוגמניות ישראליות בגין הטרדות מיניות ואונס שביצע בהן. הוא נתפס על ידי הרשויות בהולנד באוגוסט השנה במצבע שכלל שיתוף פעולה בין משטרת ישראל למשטרה המקומית.

יו"ר נעמת, חגית פאר, אמרה בתגובה להחלטת בית המשפט בהולנד כי מדובר ביום חשוב במאבק "העיקש והארוך להבאתו לצדק של שי אביטל - כאן בישראל. המתלוננות זכאיות לראות את עבריין המין הסדרתי הזה לכאורה מובא לבית משפט ישראלי לאחר שברח מהארץ בכדי לא להתמודד עם ההאשמות הקשות נגדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully