וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות ביקשה צו למניעת הטרדה נגד פעילת הליכוד: "מסיתה נגד התובעת במשפט נתניהו"

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 11:34

היועמ"שית ביקשה להוציא את הצו נגד אורלי לב בטענה כי זו מטרידה ללא הפסקה את ליאת בן ארי, המשנה לפרקליט המדינה. "הצהירה שלא תנוח עד שבן ארי תתפטר מתפקידה כתובעת בתיקי נתניהו, היא לא בוחלת באמצעים"

בווידאו: דיווח על עדות ישועה ונאום התביעה של בן ארי במשפט נתניהו/צילום: קונטקט, איור: ביאנה זקוטניק

היועמ"ש גלי בהרב-מיארה הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב בקשה לצו למניעת הטרדה נגד פעילת הליכוד אורלי לב, בטענה כי הטרידה והסיתה נגד עו"ד ליאת בן-ארי, התובעת במשפט נתניהו, ובני משפחתה.

לפי הבקשה, לב הצהירה בעבר כי "לא תפסיק ולא תנוח עד שבן-ארי תתפטר מתפקידה כתובעת בהליך הפלילי המתנהל נגד בנימין נתניהו ואחרים, והיא אינה בוחלת באמצעים, ומסיתה הן נגד בן-ארי והן נגד בנה". עוד נכתב כי הפרסומים נועדו להטריד את עו"ד בן ארי, "להתיש אותה נפשית, ולגרור אנשים נוספים בציבור שיפעלו גם הם להטרידה ואת בנה ולפגוע בשלוות חייהם".

הצו הנוכחי הוגש עתה נגד לב, לאחר שכבר בשנת 2020 בפרקליטות הוחלט להגיש צו זה נגדה, אולם היא נמנעה מלעשות זאת לבסוף מכיוון שלב הסירה מיוזמתה את הפרסומים המכפישים שפרסמה, והתחייבה שלא לשוב לעשות זאת שוב.

תיקי האלפים | חידוש חקירתה הנגדית של העדה הדס קליין בתיק 1000, התובעת ליאת בן ארי.

07 בספטמבר 2022. יונתן זינגר, פלאש 90
פעילת הליכוד הסיתה נגדה. בן-ארי/פלאש 90, יונתן זינגר

במסגרת הצו, בית המשפט הורה ללב להימנע מפרסום בחשבון הטוויטר שלה, או בכל מדיה אחרת, כל פרסום הנוגע לבנה של עו"ד בן-ארי, ולהסיר כל פרסום בו מוזכר בנה. בבקשה מציינת היועמ"ש כי בשנים האחרונות "הולך וגובר הצורך בהתמודדות משולבת של גורמי אכיפת החוק במדינה עם היבטיה השונים של תופעת הפגיעה בעובדי ציבור, שמטרתה הברורה היא לרפות את ידי עובדי הציבור, להלך עליהם אימים ולהרתיעם ממילוי תפקידם הציבורי".

עוד כתבה, "הגשת הבקשה נועדה לצאת חוצץ נגד כל ניסיון להטיל אימה, לזרוע פחד ולמנוע מעובדי הציבור מלמלא את תפקידם נאמנה, למען הציבור ולטובתו וכמובן להגן על עובדי הציבור שלא יסבלו מהטרדות, הפחדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully