וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 40 שנה: "החיה מבונדאי", שאנס עשרות נשים באוסטרליה, זוהה

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 10:36

קית סימס אנס 31 נשים ב-1985-2001, פרץ לבתיהן או תקף אותן כשיצאו לרוץ. ב-2019, החוקרים רשמו פריצת דרך כשמצאו DNA בעל התאמה משפחתית במאגר המידע של המשטרה. הודות לטכנולוגיית DNA חדשה, החוקרים קישרו את כל התקיפות לסימס, שמת בפברואר בגיל 66

כמעט 40 שנה לאחר התקיפה הראשונה שלו, המשטרה האוסטרלית זיהתה אנס סדרתי שהטיל טרור על סידני במהלך שלושה עשורים.

קית סימס אנס 31 נשים ב-1985-2001, פרץ לבתיהן או תקף אותן כשיצאו לרוץ, על פי המשטרה. הבלשים סברו בתחילה כי כמה גברים ביצעו את התקיפות. אך הודות לטכנולוגיית DNA חדשה, החוקרים קישרו את כל התקיפות לסימס, שמת בפברואר בגיל 66.

סימס, שזכה לתואר המפוקפק ה"חיה מבונדאי", תקף לראשונה ב-1985 בפרבר קלובלי הסמוך לים. התקיפה האחרונה שלו קרתה בבית קברות סמוך ב-2001. כל תקרית נחקרה בנפרד באותה תקופה, אך המשטרה החלה לקשר בין המקרים בשנות האלפיים.

קית סימס, "החיה מבונדיי" או "אנס האימונית", אנס 30 נשים בסידני אוסטרליה. NSW POLICE, אתר רשמי
זהותו התגלתה לאחר מותו. קית סימס/אתר רשמי, NSW POLICE

DNA מ-12 קורבנות היה זהה, ו-19 מקרים אחרים תאמו לשיטת הפעולה של התוקף. בנוסף, הנשים - שגיליהן נעו מ-14 ל-55 - סיפקו את אותו תיאור פיזי של התוקף: גובהו נע בין 160 ל-180 ס"מ, כהה עור, עיניו חומות ואפו רחב. התוקף גם נהג לכסות את פניו ולבש בגדי רחוב, כגון אימוניות או קפוצ'ונים. הוא איים על הקורבנות בסכין, או שגרם להן להאמין שהוא חמוש.

ב-2019, החוקרים רשמו פריצת דרך כשמצאו DNA בעל התאמה משפחתית במאגר המידע של המשטרה שציצמם את מאגר החשודים ל-324 אנשים. בספטמבר, דגימה של סימס נמצאה מתאימה באופן מושלמת לדגימות שנלקחו מהקורבנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
חוף בונדאי, סידני, אוסטרליה. ShutterStock
חוף בונדאי בסידני/ShutterStock

על פי התקשורת המקומית, בני משפחה וחברים תיארו את סימס כאב, סב וחבר אהוב בקהילה. לבלש שחשף את החדשות למשפחתו, הם אמרו כי "לא היה להם מושג".

"נפגשנו את אשתו, והיא היתה בהלם", אמר הבלש שלי ג'ונס ל"דיילי טלגרף". "היא לא האמינה שהאדם שהכירה יכול היה לעשות את הדברים האלה". החוקרים יצרו קשר גם עם הקורבנות כדי לעדכן אותן בחדשות לגבי הזיהוי, אך בשל מותו של סימס, הפרשה נסגרת כעת ללא תביעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully