וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל חשד להונאה: שינויים באפשרויות מימוש הפיקדון לחיילים משוחררים

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 10:59

האגף והקרן לחיילים משוחררים עצרה באופן זמני את אפשרות מימוש הפיקדון לטובת הכשרות מקצועיות. זאת, בעקבות דיווח שהתקבל על בקשות רבות למימושו במוסדות לימוד שונים - בהם כלל לא למדו. החשד: המוסדות העבירו משכו עבור המשוחררים את הכספים - בתמורה לעמלותיהם

טריוויה צה"ל - 10. דובר צה"ל, אתר רשמי
נעצרה זמנית אפשרות מימוש הפיקדון לטובת לימודים/אתר רשמי, דובר צה"ל

האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון הודיעה היום (שלישי) כי אפשרות מימוש פיקדון חיילים משוחררים לטובת הכשרות מקצועיות תיעצר באופן זמני. זאת, בעקבות חשד להונאה ולאור דיווח שהתקבל על בקשות רבות למימוש הפיקדון על ידי המשוחררים במוסדות לימוד שונים - שלאחר בדיקה התברר כי כלל לא למדו בהם.

החשד עלה לאחר שבשבועות האחרונים הגיעו לבנק הדואר בקשות רבות של חיילים משוחררים למימוש כספי הפיקדון האישי לטובת ביצוע הכשרות מקצועיות במגוון מוסדות מוכרים לפיקדון. אולם, לאחר בדיקה התברר כי הם כלל לא למדו במוסדות אלו.

מבירור המקרה עלה כי שוברי התשלום שהוגשו לבנק הדואר כללו פרטים שקריים שאיפשרו את העברת הכסף לחשבונות הבנק של אותם חיילים משוחררים, על אף שלא למדו במוסדות לימוד להכשרה מקצועית. ההערכה היא כי ההונאה בוצעה בתמורה לקבלת עמלות מהחיילים המשוחררים.

טריוויה צה"ל - 8. דובר צה"ל, אתר רשמי
הגישו טפסים פיקטיביים - בתמורה לקבלת עמלות מהחיילים/אתר רשמי, דובר צה"ל

הממצאים הועברו להמשך בדיקה יסודית, ועד לבירור הנושא הופסקה האפשרות להשתמש בכספי הפיקדון לטובת הכשרות מקצועיות. ניתן יהיה להמשיך למושכו לטובת לימודים שאינם הכשרות מקצועיות כמו הקמת עסק, נישואין, שיעורי נהיגה ורכישת דירה או קרקע לבניית בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully