וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט הודיע כי יתמודד בבחירות לנשיאות בארה"ב ב-2024

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 17:29

הראפר קניה ווסט הודיע כי יתמודד בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2024, לאחר ניסיון כושל ב-2020. בסרטון שהועלה אתמול (ראשון) ליוטיוב, הזמר בן ה-45, שרצה להתמודד על התפקיד עוד ב-2020 אך נכשל, ענה לשאלת צלם של אתר הרכילות X17Online , אם הוא מתכוון לרוץ: "הנה מיילו כאן, הוא עובד על הקמפיין", בהתייחסו למיילו יאנופולוס, פרשן ימני קיצוני ידוע לשמצה שעבד כמתמחה אצל חברת הקונגרס הרפובליקנית ותומכת טראמפ, מרג'ורי טיילור גרין. בסרטון השניים נכנסים יחד למשרדו של וסט.

הראפר קניה ווסט. רויטרס
קניה ווסט/רויטרס
קניה ווסט. טוויטר, צילום מסך
קניה ווסט/צילום מסך, טוויטר

"האם אתה מתמודד?" שאל הצלם את ווסט. "כן...זה פשוט. איש אינו יכול להגיד לי, 'תגיד את זה, אל תגיד את זה', אתה מבין? אנחנו מתקדמים קדימה לקראת העתיד", הוא הוסיף. כשהצלם המשיך ושאל אם זאת ההכרזה הרשמית שלו, ווסט צחק ומיילו ענה במקומו: "אני מניח שכן. תודה. אני מקבל את המועמדות". הצלם שאל את וסט שוב אם הוא מתכוון להתמודד, והתשובה של וסט: "כן".

ביולי 2020, צייץ ווסט כי "עלינו להגשים עתה את ההבטחה של אמריקה דרך אמונה באלוהים, חזון מאחד ובניית העתיד. אני רץ לנשיאות ארצות הברית", בהודעה שאליה הוסיף אמוג'י של דגל ארצות הברית ואת ההאשטג #2020VISION. מי שהביע אז את תמיכתו בווסט היה מנכ"ל טסלה והיזם אילון מאסק. "יש לך את תמיכתי המלאה", כתב בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully