וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלמה בשטחים: חשד שמחבלים ניסו לפוצץ מכונית תופת סמוך לעמדת צה"ל בשומרון

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 11:04

בתוך רכב שהתפוצץ אתמול כ-500 מטרים מפילבוקס של צה"ל נמצאו שלושה בלוני גז. על פי הערכות, ייתכן שהוא פוצץ בעזרת מטען חבלה שהופעל מרחוק. מעדויות הלוחמים עולה כי הנהג ירד מהמכונית, שהידרדרה לכיוון העמדה. ליד הרכב אותר דגל של החזית העממית

בווידאו: מחבלים ניסו לפוצץ מכונית תופת סמוך לעמדה של חיילים בשומרון/מתוך טוויטר

בצה"ל חושדים היום (שני) כי מחבלים ניסו לפוצץ אמש מכונית תופת סמוך לעמדת צה"ל בשומרון. האירוע החל לאחר שרכב עלה באש בצפון השומרון, כ-500 מטרים מפילבוקס של צה"ל שמשמש לאבטחת האזור.

מתחקיר ראשוני של האירוע עלה כי לאחר כיבוי האש אותרו בתוך הרכב שלושה בלוני גז, מה שהעלה את החשד שמדובר בניסיון לפגוע בחיילים או באזרחים. במכונית נמצאו גם חוטים, שלפי החשד שימשו להפעלה מרחוק של מטעני חבלה שהיו ברכב.

מחבלים ניסו לפוצץ מכונית תופת סמוך לעמדה של חיילים בשומרון
21.11.22. מערכת וואלה!, אתר רשמי
חשד למכונית תופת. הפיצוץ ברכב סמוך לעמדת צה"ל, אמש/אתר רשמי, מערכת וואלה!

מעדויות הלוחמים שהיו באזור עלה כי בעל הרכב ירד ממנו, בעודו מידרדר לכיוון הפילבוקס. על פי החשד, הוא תכנן לפוצץ את המכונית ליד הפילבוקס כדי לפגוע בחיילים. לאחר השריפה הגיעו למקום עשרות פלסטינים סקרנים כדי לבדוק מה קרה סביב הרכב, מה שהגביר את חשד המפקדים בחטיבה המרחבית שומרון, שנאלצו לפזר את ההתקהלות.

סמוך לרכב נמצא דגל של ארגון חזית העממית, שהעלה גם הוא את החשד כי מדובר במכונית תופת. החזית העממית ידוע כארגון חשאי וממודר, שאחת לכמה שנים מבצע פיגוע קטלני מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully