וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: צעיר שמע שתאילנדים תוקפים ילדים בקריית שמונה, הגיע למקום - ורצח את יואל בן ה-18

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 21:16

חייל משוחרר בן 21 מקריית שמונה יואשם מחר שדקר למוות את יואל להנגהל, בעת מסיבת יום הולדת בעיר. במהלך החקירה, שנמשכה כ-40 יום, לא עלו עדויות כי היה מניע גזעני לרצח. שני שוטרים הגיעו למקום בעת הקטטה, עזבו את המקום - ואז נרצח הצעיר. ייתכן שיואשמו נוספים

תיעוד דקירת בן 18 בקריית שמונה, 7 בספטמבר 2022/מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א'

חייל משוחרר בן 21 מקריית שמונה יואשם מחר (ראשון) ברצח יואל להנגהל בן ה-18, בעת מסיבת יום הולדת בעיר. כתב האישום יוגש מחר בבית המשפט המחוזי בנצרת, כחודש וחצי לאחר הלילה בו נרצח הצעיר במהלך קטטה המונית, שרוב המשתתפים בה היו קטינים - ואף בני 13 ו-14.

בידי המשטרה לא נמצא כלי הרצח, אך ראיות נסיבתיות שנמצאו ונאספו בידי חוקרי מרחב כנרת במחוז הצפוני של המשטרה, הביאו את הפרקליטות להחלטה כי די בראיות אלו כדי להביא להרשעתו של החשוד. מהחקירה עלה כי בקריית שמונה הופצה שמועה, לפיה תאילנדים תוקפים כמה ילדים. בעקבות כך, הגיעו למקום כמה נערים וצעירים, בהם גם החשוד ברצח.

יואל להנגהל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
שוטרים נקראו למקום - ועזבו אותו שעות לפני הרצח. להנגהל בן ה-18/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך החקירה, שנמשכה כ-40 יום, לא עלו עדויות כי היה מניע גזעני לרצח. במסגרת החקירה נעצרו ונחקרו רבים, בהם גם קטינים, וכן נגבו עדויות מרבים שהיו במקום, לפיהן התפתח דין ודברים בין כמה נערים ללהנגהל, שבילה במקום עם חברתו וחברים נוספים. במקום התפתח עימות ולזירה הגיעו שני שוטרים, שעזבו את המקום. מאוחר יותר התחדש העימות ובמהלכו נדקר להנגהל למוות.

למרות מספרם הרב של המעורבים בקטטה, היה ברור כי אדם אחד הוא שדקר את להנגהל, ודקירה זו היא שגרמה למותו. החוקרים סבורים כי החשוד נגדו יוגש מחר כתב האישום הוא הדוקר. ייתכן שבהמשך יוגשו כתבי אישום נוספים בעבירות אלימות, זאת בכפוף לחוק הנוער ולתסקירי מבחן שיגיש שירות המבחן בנוגע לקטינים שהיו מעורבים בקטטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
הלוויתו של יואל להנגהל,נוף הגליל. אלי אשכנזי
בן 21 מקריית שמונה יואשם ברצח יואל להנגהל. הלווית בן ה-18/אלי אשכנזי

עו"ד ציון שמעון, סניגורו של החשוד שנגדו יוגש כתב האישום, גורס כי לקוחו חף מפשע ולא הוא שרצח את להנגהל. לדבריו, הלקוח שלו הגיע למקום כדי לאכול ונקלע לעימות בטעות. "כל רצונו היה להפריד בין המתקוטטים", אמר. הוא טוען כי לקוחו הסכים לעבור בדיקת פוליגרף ויצא בה דובר אמת. הנאשם השתחרר משירות צבאי לפני כחצי שנה ועבד בעבודות מזדמנות. אין לו כל עבר פלילי.

בזמן החקירה, המחלקה לחקירות שוטרים עצרה שוטר בחשד ששיבש את חקירת רצח יואל בן ה-18. על פי החשד, פעולות שביצע השוטר, הקשורות לחשוד המרכזי, נועדו כדי להסתיר מידע חשוב לגבי אחד החשודים ברצח, שהוא בן זוגה לשעבר של ביתו. כמו כן, מפקד המחוז הצפוני במשטרה הדיח את מפקד תחנת קריית שמונה מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully