וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסה להכניס לרכב כדי לאנוס": תושב הצפון מואשם בניסיון חטיפה של צעירה בטבריה

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 16:01

כתב אישום הוגש נגד עובד מוסך בצפון, בן 51, שקיבל ממעסיקו מכונית, החליף לה לוחיות רישוי וניסה לחטוף צעירה כדי לפגוע בה מינית. תחילה עלה החשד כי הרקע לאירוע לאומני, אך בהמשך החקירה התברר שהנסיבות פליליות

תיעוד ניסיון החטיפה בטבריה/לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד ענאן סאלח בן ה-51, תושב יפיע, בגין ניסיון חטיפה לשם ביצוע עבירת מין. על פי כתב האישום שהגיש עורך הדין אבי פסטרנק, הנאשם שעובד מזה 17 שנים במוסך בטבריה, החליט לבצע עבירת מין בקורבן מזדמן.

הנאשם הגיע ביום הבחירות ב-1 בנובמבר עם רכב שקיבל ממעסיקו לתחנה המרכזית בטבריה, לאחר שהוריד את לוחיות הרישוי והתקין שתיים אחרות. הנאשם ראה את המתלוננת והחליט לחטוף אותה בכוח אל רכבו כדי לאנוס אותה.

תיעוד ניסיון החטיפה בטבריה. ללא, אתר רשמי
תיעוד ניסיון החטיפה בטבריה. לפני כשבועיים/אתר רשמי, ללא

כשחלפה המתלוננת לידו, התנפל עליה בן ה-51 וניסה לדחוף אותה לכיוון הרכב. המתלוננת נאבקה בנאשם, צעקה, ובנחישותה הצליחה להשתחרר מאחיזתו. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

תחילה, החשד כי הרקע לאירוע לאומני, ובשל כך הנאשם לא ראה עורך דין במשך עשרה ימים. אם כי לאחר מכן התברר שלא כך הדבר. בעת האירוע הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, התקשרה למשטרה ודיווחה כי גבר לא מוכר ניסה להכניס אותה בכוח לרכבו ברחוב יהודה הלוי בטבריה. שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום האירוע, פתחו בסריקות ברחובות הסמוכים וכעבור זמן קצר עצרו את הסאלח והביאו אותו לחקירה בתחנת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully