וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדם אלים וחסר חמלה": צעיר מיפו מואשם בתקיפת פעוט בן 3.5

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 18:49

על פי כתב האישום, אמיר כחיל בן ה-26 אחז בחוזקה בגרונו של הפעוט בזמן שישן. אמו של בן ה-3.5 הגיעה לחדרו אחרי ששמעה אותו בוכה, אך לא הצליח לשחרר אותו מהאחיזה. רק אחרי ששכן ועובר אורח נוסף הגיעו לדירה, הצליחו להשתלט על התוקף

עצור אזיקים. ShutterStock
גבר באזיקים/ShutterStock

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד אמיר כחיל בן ה-26 מיפו, לאחר שתקף באכזריות קרוב משפחתו בן 3.5. על פי האישום, השניים שהו בבית אמו של כחיל, כשבשעות הערב המאוחרות נכנס לחדרו של הילד כשישן, רכן מעליו ואחז בגרונו.

בן ה-3.5 החל לבכות, ואמו של כחיל, ששמעה את בכי הפעוט, נכנסה לחדר וניסתה לשחרר את אחיזתו של כחיל, תוך שהיא זועקת לעזרה. בעקבות צעקות המצוקה הגיעו לדירה שכן ועובר אורח, שנאבקו בנאשם וחילצו את הפעוט מידיו.

לכתב האישום המלא

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה. אילוסטרציה/שלומי גבאי

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציינה עורכת הדין קארי קסה כי "מעשיו של כחיל מלמדים על היותו אדם אלים ביותר, משולל רסן וחסר חמלה, שכן המשיב תקף דקות ארוכות פעוט רך בן 3.5 שנים, ללא רחם. חתירתו הבלתי נלאית של המשיב להמשיך ולפגוע בו, חרף מאבק באנשים, שניסו לשחרר את אחיזתו, מעידה על מסוכנותו החריגה".

"יתרה מזו, יש לתת את הדעת לכך שגורלו של פעוט זה היה בוודאי חמור בהרבה, אילולא התושייה של עוברי האורח, שהגיעו לסייע בחילוצו", הוסיפה עורכת הדין.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully