וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 5 הרוגים ו-18 פצועים בירי במועדון לילה גאה בקולורדו

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 17:27

החשוד שנפגע, נלכד על ידי המשטרה ומטופל בבית חולים. גבי לאמה בת ה-32 סיפרה כי היא מבקרת ב"מועדון Q" בקולורדו ספרינגס מאז גיל 19: "איני בטוחה כיצד אוכל לחזור לשם מבלי לחשוש כל הזמן"

חמישה בני אדם נהרגו היום (ראשון) ו-18 נפגעו בירי במועדון לילה "Q" של הקהילה הגאה בקולורדו ספרינגס בקולורדו. על פי המשטרה, החשוד - אנדרסון לי אלדריץ' בן ה-22 - נפגע, נלכד על ידי המשטרה וטופל בבית חולים.

לדברי פמלה קסטרו, ממשטרת קולורדו ספרינג, השיחה הראשונה על האירוע התקבלה לפני חצות, שעון מקומי. המשטרה מסרה גם כי סוכני FBI הגיעו לזירה וחוקרים את התקרית. 34 לוחמי אש נקראו למקום ו-11 אמבולנסים, נמסר ממכבי האש של קולורדו.

"מועדון Q" הוא "מועדון לילה למבוגרים גאים ולסביות שעורך מסיבות נושא, כמו קריוקי, מופעי דראג ועוד", נכתב באתר המועדון. בהצהרה ברשתות חברתיות, נמסר מהמועדון: "אנחנו הרוסים בשל המתקפה חסרת ההגיון הזאת על הקהילה שלנו ומציעים את תנחומינו לקורבנות ולמשפחותיהם. אנחנו מודים לתגובה המהירה של הלקוחות הגיבורים שלנו שריסנו את היורה וסיימו את מתקפת השנאה הזאת".

גבי לאמה בת ה-32 אמרה כי היא מבקרת במועדון מאז גיל 19, וכי היא וחבריה החליטו ברגע האחרון לא לצאת אליו אתמול בלילה. היא אמרה ל"מירור" כי היא "כועסת ושבורת לב". "איני בטוחה כיצד אוכל לחזור לשם מבלי לחשוש כל הזמן".

הצהרה של מועדון Q בקולורדו אחרי שחמישה אנשים נורו למוות ו-18 נפצעו בירי. פייסבוק, אתר רשמי
הצהרה של מועדון Q בפייסבוק/אתר רשמי, פייסבוק
ניידות משטרה לאחר ירי במועדון לילה בקולורדו. טוויטר, אתר רשמי
ניידות משטרה בזירה/אתר רשמי, טוויטר

ביוני ארבעה בני אדם נהרגו במהלך מסע ירי בבית חולים בעיר טולסה שבאוקלהומה. המעשה שעורר זעזוע בארצות הברית גרם לגל מחודש של קריאות להגביל את הנשק ולפעול נגד לובי הנשק בעל העוצמה של ארצות הברית. האירוע עורר הדים בכל העולם, והודעות של השתתפות בצער והזדהות הגיעו מגורמים כמו האפיפיור, נשיאי המעצמות ואפילו נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי. אירוע ירי המוני נוסף בארצות הברית התרחש בבפאלו שבמדינת ניו יורק, שם נהרגו עשרה אנשים בסופרמרקט ב-2016, חמוש הרג 49 בני אדם במועדון לילה גאה באורלנדו בפלורידה, לפני שנורה על ידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully