וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ויכוח בכביש: שני תושבי הצפון נפצעו קשה ובינוני מדקירות

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 15:05

תושבי ריינה בני 24 ו-31 נפגעו בקטטה שהתפתחה מוויכוח מול נהגים אחרים בכביש. צוותי רפואה פינו אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, שני חשודים נעצרו

בווידאו: החשוד בתקיפת הנהג באיילון: הוא תקף אותי ראשון, שבר לי את השיניים/מערכת וואלה!

שני תושבי ריינה, בני 24 ו-31, נפצעו הלילה (ראשון) קשה ובינוני מדקירות במהלך קטטה שהתפתחה בעקבות ויכוח בכביש בצפון. השניים הובאו לנקודת חבירה עם צוות רפואה בכביש 77 סמוך למחלף תל קשיש, והם פינו אותם לבית החולים רמב"ם שבחיפה. שוטרי תחנת זבולון פתחו בחקירה, שני חשודים נעצרו.

בשבוע שעבר הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד אריה גרינפלד, תושב תל אביב בן 36, בגין תקיפת נהג בנתיבי איילון באמצעות קסדה. מכתב האישום עולה כי התקיפה אירעה אחרי שהשניים עצרו כדי להחליף פרטים, לאחר שגרינפלד טען כי הגבר פגע בקטנוע עליו הוא רכב.

שלושה פצועים באורח אנוש ובינוני בקטטה בחדרה. 11 ביוני 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
ניידת משטרה. אילוסטרציה/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

בעקבות האירוע פונה הנהג לבית החולים איכילוב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלות רבות. הוא אושפז בבית החולים עם דימום תוך גולגולתי וכמה שברים, בהם שבר בארובת העין הימנית, בבסיס הגולגולת ובאוזן התיכונה.

מכתב האישום עולה כי בין השניים התפתחו חילופי דברים, במהלכם הנהג הכה את גרינפלד בפניו פעם אחת. "בתגובה, גרינפלד הכה את הקורבן בפניו באמצעות הקסדה והתרחק מהמקום", נכתב בכתב האישום. "הנהג, שכתוצאה מהמכה נפל על הכביש, ניסה לקום, אך גרינפלד רץ אליו ובאמצעות הקסדה הכה אותו פעם נוספת בפניו".

"גרינפלד לא פסק מתקיפתו של הקורבן גם בשעה שהאחרון נפל על הקרקע כתוצאה מהמכה הראשונה, ומיד שב להכותו במכת קסדה נוספת ולא חדל, עד לרגע שבו המתלונן התמוטט על הכביש ואיבד את הכרתו", כתבה הפרקליטות, שביקשה לעצור את הנהג עד תום ההליכים.

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully